Яка спеціалтність краща

Яку спеціальність краще вибрати:Прикладна математика,Системний аналіз,Комп’ютерні науки?Яка легша?Я новачок в цьому ділі,тому не знаю,що обрати.Де менше математики?

Яка спеціальність краща - це для кожного по-своєму.
Яка легша - мабуть комп’ютерні науки.
Де менше математики - її на всіх спеціальностях багато). Але на комп’ютерних науках менше. Подивіться навчальні плани цих спеціальностей на сайті обраного університету і ви дізнаєтеся, які предмети вивчаються і в якому обсязі.

1 Вподобання

А на яку легше пройти?

Ви цікавитесь на контракт чи на бюджет вже в наступному році?
Якщо на контракт, то це залежить від обраного вишу і від того, скільки бажаючих вчитися на контракті саме в цьому університеті. Якщо бажаючих більше, ніж обсяг ліцензійних місць, то буде конкурс і на контракт. За умови, якщо ці бажаючі не просто подали заяву, але принесли документи і готові оплатити навчання. Якщо документи подали менше абітурієнтів, ніж є місць, то будуть брати всіх охочих.
Поцікавтеся в університеті, чи є в них конкурс на контракт, або можна привозити документи і вас зарахують. Також подивіться по минулому року, з яким мінімальним конкурсним балом прийняли на контракт і чи залишилися невикористані місця ліцензійного обсягу. Так зможете оцінити свої шанси по балам і побачите, чи був конкурс взагалі або брали всіх.

Ось тут можна подивитися інформацію про вступну кампанію цього року і минулих років.
https://www.vstup.info/

1 Вподобання

Не бывает “лучших” специальностей! Бывают - лучшие должности :wink: Особенно, если основным условием является “попроще”.

Если надо попроще, да еще и “меньше математики” - ни одна из этих специальностей не подойдет. Потому что на всех ИТ-специальностях - много разных математик! По необходимости - это такие специальности. А высшее образование - это не школа. Тут таблицей умножения не обойдешься. И тригонометрия нужна, и интегралы с дифурами, и статистика, и теория вероятности, и численные методы, куда без них. )