Атестація вчителів початкових класів

Доброго дня! Цікавить питання про атестацію. Я вчитель початкових класів, але вища освіта - викладач української мови та літератури. Чи маю я право викладати у початкових класах і атестуватися, відповідно, як вчитель початкових класів? Прохання вказати на посилання, що підтверджує чи заперечує це. Дякую.

А колишня середня спеціальна у вас є? Тобто педучилище, педколедж?

Є педучилище - дошкільне виховання. Але є вже стажу 22 роки, з них на посаді вчителя початкових класів 19 років. Переможець обласного рівня конкурсу “Учитель року” в номінації " Початкові класи" . Маю звання “старший вчитель”. Лауреат педагогічної премії імені Августина Волошина (Закарпаття). А от тепер новий керівник і така ситуація…

Вас можна проатестувати за п.3.26

3.26. Особи з повною вищою педагогічною освітою або іншою повною вищою освітою, прийняті на посади педагогічних працівників за спеціальностями, фахівці з яких не готувалися вищими навчальними закладами або підготовлені у недостатній кількості, за умови проходження ними підвищення кваліфікації, атестуються як такі, що мають відповідну освіту.
По іншому ніяк.

2 Вподобання

Дуже-дуже Вам дякую.

Будь ласка! Успіхів і вдалої атестації! :slightly_smiling_face:

Доброго дня. Скажіть , чи враховується кількість годин (отримала сертифікат) з сайту привентивної освіти курсу “Вчимося жити разом” в загальну кількість годин підвищення кваліфікації вчителя початкових класів?

Якщо педрада прийме таке рішення, то так. Майте на увазі, що в 2020 році для атестації потрібно 30 год, 2021 - 60 год і т.д