Зареєструвався в електронному кабінеті і при повторному вході пише невірні дані(логін або пароль) хоча всі дані вірні
Ви активували кабінет через покликання в листі активації, отриманому електронною поштою?
ні, на почту нічого не прийшло, як це можна виправити?
Перевірте папку “СПАМ”. Можливо, трохи треба зачекати - лист міг ще не надійти.
Якщо нема, використайте опцію “Повторно надіслати лист активації”. Треба бути дуже уважним з адресою електронної пошти.
Користувача з таким логіном не знайдено, хоча я перед реєстрацією зробив скріншот зі всіма своїми данними
Ви точно під час реєстрації не зробили помилку в адресі електронної пошти?
P.S. Сподіваюся, поштовий сервер не заборонений на території України.
так помилок не було, в мене збережений скріншот, на яких всі точні дані,але в кабінет я зайти не можу.
Технічні консультації з питань реєстрації електронних кабінетів та подання електронних заяв здійснює ДП «Інфоресурс» (з понеділка до пятниці з 09:00 до 18:00; у суботу і неділю з 09:00 до 15:00) за телефонами: +38 (044) 290-18-13; +38 (095) 281-13-54; +38 (067) 551-24-74; +38 (093) 342-38-63.
Також з питаннями щодо електронних кабінетів та подачі електронних заяв можна звертатись на електронну пошту vstup@inforesurs.gov.ua.
gmail у нас не заборонений)
дякую за інформацію)
gmail можна використовувати?
Так, звичайно. Лише уважно перевіряти папки, у тому числі спам.