Про створення класів-комплектів у НУШ

Управління освіти наполягає на створенні класу- комплекту у початковій школі (філія) при наявності класу з 5 учнями і 4 учнями. Чи правомірно це? Як може скластися ситуація по кількості учнів 5,4,5,4 (відповідно 1,2,3,4 класи) ? Дякую.

Агов! Люди , де ви? Питання дуже важливе для багатьох вчителів. Володимир, 11111, як мінімум,. відгукніться

Так, можуть створити. В класі-комплектв не може бути більше 12 учнів. Поєднати можна 1-2 Кл, 3-4, або 1-3, 2-4. Конкретну кількість годин на такий клас маєте подати пропозиції. Може бути 32, 34, 36, а може бути і менше. Найкраще навчати окремо важчі предмети, а поєднувати легші. Звичайно, що це робиться з метою економії і ніяк не сприятиме якості освіти.
Бо, наприклад, там є 5 учнів, то повноцінний клас з відповідною кількістю годин. А там, де 4, за умови індивідуального навчання, було б 20 год. Звичайно, це набагато краще, ніж клас-комплект, але ж засновнику аби зекономити. Сумно…
Ось посилання на положення

Дякую , Володимир, Це зрозуміло .Тут є один момент. У сільській місцевості клас - якщо є 5 учнів. Тобто, у класах з 5 дітьми порушуються їх права на навчання в самостійному класі… На мою думку, можна створити лише комплект з 2 і 4 класів(4+4 учні) .Тобто, має бути лише один комплект і два самостійні класи. З нами не погоджуються. А як Ви вважаєте?

Я вважаю, що їх взагалі не варто об’єднувати. Для чого була придумана децентралізація? Закрити по максимуму школи - один з пріоритетів.
Звісно, що ви апелюйте до всього, до чого можна, і що 5 дітей - це клас, і до того, що об’єднавши класи якість освіти стане набагато нижчою, оскільки вчитель не зможе приділити достатньо уваги і переключати цю увагу на дітей різних класів. Навіть щодо тих, що по чотири - 40 год індивідуального - то значно краще ніж те, що вони дадуть на комплект.
А теоретично можна об’єднати 6+6, не лише 5+5.

Погоджуюсь із Вами. Розумію поняття економії, демографі тощо. Але робити акцент на поліпшенні якості освітніх послуг ,на низький рівень знань сільських учнів з малокомплектних шкіл (частково, - це так, але причини того зовсім інші) неприпустимо. Це образа десятків тисяч педагогів. Можна подумать, що коли такі учні перейдуть в опорну школу , то якість знань у них злетить на космічну висоту…
Дякую за відповідь

1 Симпатія