ЗНО укр. мова. Преподаватель отметил интересный нюанс, который может повлиять на результат "творческого задания"

Мы все разные, с различными мнениями, политическими взглядами и различными предпочтениями и отношением к тому или иному событию, явлению и тд и тп. Каждый из нас “кормит своих тараканов” в голове.

Преподаватель моего сына немного запоздало, уже после ЗНО, отметил, что в свободном творческом задании, при возможности, лучше избегать обсуждения “острых” тем, касающихся политики, сексуальных предпочтений или отрицаний (гендерных вопросов), тем веры и неверия, тем, которые разделяют общество на “восток и запад”, “совок и несовок”…

Мол, условно, преподаватель из Харьковской или Донецкой области, проверяя тестовую работу участника тестирования из Львова, вполне может сильно занизить баллы, если работа будет содержать политические высказывания, идущие вразрез с позицией проверяющего.

Что думаете по этому поводу?

1 Вподобання

В таких случаях можно подать апелляцию, и работа будет проверена другими преподавателями, под наблюдением третьих преподавателей, под протокол :slight_smile:

1 Вподобання

Так получается, что учителя требуют всех думать одинаково?

Все правильно сказав вчитель. Більше того багаторічна практика отримання оцінок за твір багатьма учнями, принаймні, однієї київської школи узагальнено підтверджує, що оцінка навіть коливається в залежності від регіону в який потрапили роботи на перевірку.

Стосовно “апеляції” дозволю не погодитися. Справа в тому, що УЦОЯО підміняє термін “апеляція”, оскільки в їхньому викладенні це прохання повторно перевірити всю тестову роботу і твір, а не лише ті питання (моменти) з якими не згоден учасник ЗНО.

Та й в бланку оцінювання твору, який приходить в особистий кабінет, помилки, за які знято бали не зазначаються, видно лише загальну оцінку. Тому Ви навіть не дізнається за що конкретно в творі зняли бали.

Також щороку трапляються непоодинокі обурливі дописи, що після “апеляції” бал взагалі знижено, або, в кращому випадку, залишився без змін.

вовсе нет. просто у учителей может также быть иная точка зрения по тем или иным вопросам.

апелляцию - можно. однако проверяющий может недоставить баллы за “раскрытие темы”. а это не просто грамматика, а личное мнение.

УЦОЯО чітко наголошує на тому, що згода/незгода екзаменатора з думкою учасника ЗНО, яка була сформульована у власному висловленні, жодним чином не повинна впливати на об’єктивність під час перевірки роботи. Про це також ідеться у схемі оцінювання завдання відкритої форми з розгорнутою письмовою відповіддю (власного висловлення) з української мови. Напис зроблено великими літерами.

Ну так і в Правилах дорожнього руху пишуть, що не можна перебігати вулицю в неналежному місці :wink:

1 Вподобання

Я зачепив гостру тему на ЗНО-2019 і нічого не знизили.

1 Вподобання

Можливо адекватні перевіряючи були. Можливо такий самий погляд на речи.

1 Вподобання

Ось свіжий цікавий матеріал http://osvita.ua/blogs/82805/ з іншої сторони “барикад”, який власне підтверджує мої думки-спостереження про суб’єктивність і регіональність оцінювання власних висловлювань.

Тобто навіть УЦОЯО у попередні роки не вірило у свій

“напис зроблений великими літерами”

і проводило додаткову перевірку власних висловлювань, де коригувалися бали. Фактично це була перевірка коректності балів, які виставив перший екзаменатор.

2 Вподобання

сумно. так що тема, піднята мною, як ніколи виявилася своєчасною.

1 Вподобання