Предлагаю не быть все время такими серьезными и попробовать поугадывать. На примере укр.яз

А почему бы нет?

Понятно, что через 3 недели появятся окончательные результаты, но все же интересно, насколько близко к ним можно подобраться простыми вычислениями?

Если транспонировать через опубликованный “ориентировочный расчет в 12-балльной шкале” и, если учесть, что очень очень примерный, приблизительный проходной балл будет 15-16 ответов (тоже транспонирование через прошлый год укр.яз+укр.лит), то 150 баллов ЗНО наберут примерно 45 тестовых баллов (включая текст).

У кого какие мнения?

PS Если модератор форума сочтет неуместной данную тему, то прошу без колебаний ее сносить в утиль.

2 Симпатії

Що пальцем в небо! Занадто багато невідомих. Чого лише оцінка за “твір” вартує.

Минулого року я так само робив прикидки для сина. І після того, як я ми отримали всі результати ЗНО почалися нові прикидки. Порівнювали реальні прохідні бали на обрану спеціалізацію по багатьом ЗВО за попередні три роки. Мали конкурсний бал 191-193, що дозволяло сподіватися на вступ в КНУ Шевченка по першому пріоритету. Щоб отримати останнє бюджетне місце в КНУ не вистачило 0,025 конкурсного балу. Бо “по ходу п’єси” держава переграла правила вступу і два бюджетних місця віджали для квоти 2. Вступили на бюджет в інший ЗВО по третьому пріоритету.

Оскільки такої точності Ви не доб’єтеся навіть після останнього дня подачі заяв, то це гадання на кавовій гущі.

2 Симпатії

За твір дают 20 баллов

Невже Ви думаєте, що я не знаю скільки балів дають за твір? Впевнений, що і ви розумієте, що 20 балів - це максимальний бал, який можна отримати. А можна й не отримати. Я про те, що оцінювання твору, попри наявність певних критеріїв, відбувається все ж суб’єктивно. Зробіть експеримент - дайте свій твір на перевірку декільком вчителям-репетиторам і побачите, що оцінка буде відрізнятися на ± 2-3 бали. Тому можна лише вигадувати скільки балів отримаєте саме Ви.

Тим більше цікаво, наскільки близько можна підібратися до офіційного результату звичайним порівняльним аналізом ситуації минулих років. Безумовно я розумію, що це “гадання на кавовій гущі”, але мої 52 роки життя на цьому світі зіштовхували мене з величезною кількістю випадків і закономірностей.

Ось зараз мені прийшла ще одна ідея в голову, яку я спробую реалізувати для уточнення своїх припущень. Правда це ще 3 додаткових параметра в порівняння, але вони можливо допоможуть звузити коридор предсказанного результату.

Одне можна сказати точно: ми, батьки, переживаємо всю цю ситуацію з тестами і вступом до ВНЗ не менше, а може і більше, ніж наші діти.

1 Симпатія

Щоб вам було цікавіше вгадувати і передбачати :slight_smile: і був шанс наблизитися до офіційного результату, підкину трохи інформації.
Так, звісно, розрахунок рейтингового бала має певні закономірності і загалом залежить від 2-х показників:

  1. Кількості набраних тестових балів.
  2. Кількості учасників, які отримали гірший тестовий бал.

По першому показнику: вираховується відсоток тестових балів від максимума, не враховуючи бали до порога. Тут знаємо максимум, але не знаємо поріг і приблизно знаємо свої тестові бали.

По другому показнику: вираховується відсоток учасників з гіршими балами серед тих, хто подолав поріг. Тут знаємо загальну кількість учасників, але не знаємо, скільки учасників не подолало поріг і скільки учасників написало гірше за вас (а це самий непередбачуваний, але дуже важливий фактор!).

В підсумку, маємо занадто багато невідомих. Можете спробувати передбачити, а потім нам розкажете, наскільки ви були близькі до істини. :sweat_smile: :wink:

1 Симпатія

І в минулому році держава і зокрема МОН прийняли непередбачувані рішення , які плутають карти абітурієнтам. Чого лише вартує остаточна редакція правил вступу 2021. В проекті цілком передбачувано третій предмет був диференційований по профілях, як в поредні роки. Відповідно діти розпочали підготовку з орієнтацією на них .А потім в остаточній редакції вліпили майже на всі спеціальності 6-7 третіх предметів.Абсурд. В минулому році ми теж мали в сина 193-196 балів , але в КНУ не хотіли вступати.

Безумовно додавання в розрахунки додаткових статистичних коефіцієнтів або вихідних даних може поліпшити точність “передбачення”, але мій інтерес як раз в тому, щоб обмежитися виключно кількома даними за минулі роки і транспонувати їх.
Закономірність більш-менш була постійною всі минулі роки. Можливо це спрацює і зараз.

Повторю своє “пророцтво” на прикладі української мови: поріг 15-16 тестових балів, 45 тестових балів відповідають “середині” - 150 балів ЗНО.

За допомогою цих двох “передбачених” показників і з урахуванням того, що 200 балів ЗНО відповідають 74 тестовим балам, можна транспонувати свої тестові бали в очікуваний результат.
Правда є ще один величезний нюанс: невідомість по набраних балах за твір. Тут вже потрібно просто критично оцінити кожному свою роботу і не завищити планку очікування.

Ну вот теперь можно добавить немножко серьезности к угадайке: выставлен первый пороговый :slight_smile:

Можете начать проверять свои предположения. Заодно можете пронаблюдать процесс определения порогового. Чтобы не было иллюзий :wink:

1 Симпатія

Что там угадывать - посчитать можно. Если неправильно 2 ответа (сын так сдал) - 174 - 176 (без ВВ). Как оценено будет ВВ - человеческий фактор и апелляция не поможет, в среднем ставим 10 ( по 200 -балльной шкале всё равно считается одинаково) .
Лучше подскажите, 113 - Прикладная математика. Насколько там программирования и вообще, что за специальность.

113 - это больше научная специальность, чем прикладная. Больше математики и моделирования, меньше программирования.
121 - больше прикладная. Но тоже штука нелегкая. Некоторые даже не представляют, какому программированию там учат! :wink:
122 - более, скажем так, “легкая”, в смысле трудности обучения и более универсальная в ИТ
123 - для тех, кто не хочет замыкаться только на “сайты клепать и игрушки писать” (хотя для программирования в вузах, это просто не про это), а добавить себе немного разработки аппаратов, типа роботов и умных домов
Остальные 12х - более специфические специальности и сильно отличаются от первых трех.

1 Симпатія

Не убедили - ЭТО ТЕОРИЯ и мы её знаем… В реале у студентов по-другому. Посмотрела Ютуб студентов по специальностям. 113 - программирование - программирования много, не нравится, 122- устаревшее программирование и общее преподавание ни о чём конкретном и сожаления о 113. Поэтому и спрашиваю - для одних много, для других мало, о математике ни слова. Так всё-таки сейчас же выбор предметов со второго полугодия первого курса по программе ВУЗов.

И не собирался. :slight_smile:
Описание специальности было приведено для примера, первое, что попалось в гугле и соответствующее реальности. Мне без разницы, где это написали, в Харькове или Одессе. )

122 - “ни о чём” - расскажите это моей дочери, имеющей диплом и работу по этой специальности :wink:

Продолжайте выбирать профессию по видосикам, ничего не зная об отрасли. ) Я в этой отрасли уже четвертый десяток лет. У меня дипломы, по современной кодировке - на 123.

2 Симпатії

А как выбирать? Вот вы посветили на личном примере. Спасибо!.

химия меня не интересовала, но ради проверки прикинул по своей элементарной методике транспонирования “пальцем в небо” и, о чудо! получил примерно такой же порог и соответствие среднего результата 150 количеству баллов за правильные ответы :slight_smile:

Ну что. Время небольшого промежуточного результата.
Порог в 2021 составил: для Укр.м. - 17 тестовых баллов и для Укр.м.+Укр.лит - 27.
По моим “пальцем в небо” подсчетам 150 баллов получат те ребята, которые сдали тест на 46 тестовых баллов.
Хотя это при чисто линейной зависимости. Допускаю, что она не будет линейной.

1 Симпатія

Это 46 б по мове или по мове+лит ? :wink:

А, вообще, ночью узнаем… зачем в жару мозги сушить? :sunglasses:

речь только о мове.
тема изначально про угадывание.

17 б =100 б
74 б =200 б
74 б-17 б =57 б
57 б: 2=28,5 б
28,5 б+17 б =45,5 б

Да, моё угадывание тоже 46 б тестовых это 150 б рейтинговых :blush:

Ну это так, детская считалочка)))
Сегодня ночью узнаем :upside_down_face:

1 Симпатія

Не угадали :sunglasses:

1 Симпатія