У зв"язку з карантинними заходами навчальні екскурсі та практика не проводилась протягом навчального року. Для виконання освітньої програми внесено зміни до структури навчального року, навчальний рік продовжено до 14 червня.
Так, як випускники 9-х класів ДПА не складають чи може бути прийнято рішення педагогічної ради про продовження їм освітнього процесу до 14 червня?
Не в карантині справа. Має бути у всіх 175 навчальних днів. 9 і 11 клас не виключення. Тільки мені самому цікаво, як дотримаються вимоги в 175 н.дн. щодо одинадцятикласників.
Дякую за Вашу відповідь. А ще підскажіть, на підставі якої нормативно-правової документації продовжити навчальний процес для учнів 9-х класів?
А на підставі чого він має бути коротшим, ніж в інших дітей?
Але якщо треба, то наказом директора з посиланням на Закон ,Про повну загальну середню освіту’’, ст.10, частина 3.
Підкажіть, будь ласка, що ви робите, коли не вистачає 175 днів? Це стало дуже великою проблемою… І ще, про кількість годин, якщо замість 70 виходить лише 69, як бути?
До попереднього допису, до того ж, останній дзвоник 31 травня, а потім знову навчання???
Останній дзвоник в останній день навчання .
Всіх уроків має бути, виходячи з 35 уроків на рік, якщо один урок в тиждень.
Дякую, зрозуміло, хоч і не дуже…
А хіба не можна ущільнити навчальний матеріал і вийти на заплановані програмою години?!
Виходить, що неможна. Оскільки 175 навчальних днів згідно Закону - це повна вичитка всіх предметів за формулою 35/70/105/140/175.
Якщо один урок в тиждень, то має бути 35 год, 2 уроки - 70 год, 3 уроки - 105 год, 4 уроки - 140 год,. 5 уроків - 175 год. На це і розрахована норма Закону.
Щоб отримати у підсумку омріяні 35/70/105/140 тощо уроків, треба не просто відпрацьовувати державні свята і додаткові канікули, а ще й враховувати компенсацію конкретних днів тижня. Приміром, у ІІ семестрі в нас були неробочими три понеділки і один вівторок. Якщо умовно додати 4 навчальні дні з 31.05 по 03.06 (для “ліквідації боргу” за 08.03, 03.05, 04.05 і 10.05), то замість двох понеділків отримуємо середу і четвер. Це інші предмети в розкладі. Отже, у когось буде надлишок годин, у когось - нестача.
100% згодна!!!
Адже, наскільки я розумію, зараз всі питання щодо організації освітнього процесу можна провести і затвердити педрадою.
То чому ж вихідні, які випали, не ущільнити, вичитавши дві теми за один урок, а в журналі зафіксувати, до прикладу, урок #34-35 однією датою 27/05. ?!
Звичайно, що треба прорахувати цей нюанс і поставити відповідний розклад.
Два уроки, для прикладу 34-35, в одній даті записати неможливо. Фактична кількість уроків має відповідати реальній. Окрім того, не можна проводити навчання у суботу, навіть дистанційне, як вже дехто робить, оскільки це буде порушенням санітарних норм щодо тижневого навантаження на учнів певного класу.
Якщо цей 175-денний маразм до початку нового навчального року не “вилікують”, то буде вже простіше затверджувати структуру 2021-2022 навчального року:
І семестр: 01.09 - 30.12
29.12 (розклад за понеділок)
ІІ семестр: 17.01 - 02.06
01.06 (розклад за понеділок)
02.06 (розклад за понеділок)
Канікули:
25.10 - 31.10
31.12 - 16.01
21.03 - 27.03
Але це така хохма… І так: жодних додаткових канікул!
Якось так. Ця норма дурна і її треба скасувати. Була петиція, але сумнівно, що набере 25 тис. Чомусь вчителі масово висловлюють невдоволення в фб, але коли під чимось треба підписатися, то відразу в кущі. А кого і чого боятися??? Цього я не розумію. Хоча розумію те, що більша половина вчителів мають рабську психологію. Через це не можемо заявити про себе і відстояти свою позицію та свої права. Це продовжуватиметься, якщо вчителі не надумають вийти зі своєї зони комфорту, не позбудуться своїх страхів.
Петицію підписав. Звернення у МОН надсилав. Запитав про думку очільниці Управління ДСЯОУ в нашій області щодо формату компенсації.
Ось її відповідь:
Заклад освіти має сьогодні академічну автономію: рішення приймається педрадою щодо тривалості і завершення навчального року, вносяться відповідні зміни в освітню програму, де прописуються форми організації освітнього процесу; формується розклад занять ( уроки, консультації, практика- за потребою і на вибір)… Головне, щоб навчальні програми були виконані, години відпрацьовані.
Ви ж маєте розуміти, що приватна думка навіть очільника обласного ДСЯО не є нормативним документом. Є норма Закону, її треба виконати, інакше при підрахунку навчальних днів інституційним аудитом буде внесено відповідний припис. І, яка б та законодавча норма не була дурна, вони будуть праві. Просто треба позбутися самого яблука розбрату. До речі, знаю багатьох начальників обласних управлінь, думки в цьому питанні у них розходяться🙂 і різняться. Найбільша біда, що МОН цього всього не чує, чи робить вигляд, що не чує. А хоч і чує, то не знає що з цим робити.
Умудрився таки один тиждень пропустити. Там треба не до 02.06 продовжувати, а до 09.06.
Але паралельно хотів би поставити таке запитання: Скільки днів тривають “типові” тижневі осінні чи весняні канікули - 7 чи 9?