Хто правий в атестації?

Доброго дня!За спеціальністю я вчитель біології та екології. У школі працюю з 2010р.Вперше атестувалася 2016року, викладала екологію, образотворче мистецтво і художню культуру. Проатестували мене чомусь лише з образотворчого мистецтва і художньої культури на ІІ категорію. Зараз викладаю хімію, природознавство, образотворче мистецтво, мистецтво. По всіх предметах пройшла курси. Атестуюся на І категорію. Атестаційна комісія на базі школи присвоїла мені І категорію на всі предмети. А от атестаційна комісія ІІрівня, надає І категорію лише як вчителю образотворчого мистецтва, бо в першій атестації я не атестована по спеціальності. Хто правий? Як бути?Як проатестуватися на І категорію по спеціальності? Дякую!

Все норм. Атестуватися можна лише з одного предмета, бажано по спеціальності. Це треба було робити ще в 2016. Якщо ж вас проатестувати з образотворчого мистецтва на І категорію, то вона пошириться на всі предмети, якщо у вас є з них курси. Тобто за все навантаження ви отримуватимете по І категорії. Звісно, що комісія І рівня вчинила неправомірно, атестувавши вас з декількох предметів. АК мала керуватися п.3.25. Типового положення про атестацію
Вчителі та викладачі, які мають педагогічне навантаження з кількох предметів, атестуються з того предмета, який викладають за спеціальністю. У цьому випадку присвоєна кваліфікаційна категорія поширюється на все педагогічне навантаження. Необхідною умовою при цьому є підвищення кваліфікації з предметів інваріантної складової змісту загальної середньої освіти.

1 Вподобання

Скажіть, будь ласка, чи мають право протестувати мене у школі з природознавства (по спеціальності) на І категорію зараз, якщо при першій атестації у 2016р.в атестаційному листі не має цього предмета, а є лише образотворче мистецтво і художня культура ІІ категорія.

Можуть проатестувати. Сьогодні останній день.

Чим керуватися, що не потрібно дотримуватися послідовності спеціаліст, ІІ категорія, І категорія?