Хто правий в атестації?

Доброго дня!За спеціальністю я вчитель біології та екології. У школі працюю з 2010р.Вперше атестувалася 2016року, викладала екологію, образотворче мистецтво і художню культуру. Проатестували мене чомусь лише з образотворчого мистецтва і художньої культури на ІІ категорію. Зараз викладаю хімію, природознавство, образотворче мистецтво, мистецтво. По всіх предметах пройшла курси. Атестуюся на І категорію. Атестаційна комісія на базі школи присвоїла мені І категорію на всі предмети. А от атестаційна комісія ІІрівня, надає І категорію лише як вчителю образотворчого мистецтва, бо в першій атестації я не атестована по спеціальності. Хто правий? Як бути?Як проатестуватися на І категорію по спеціальності? Дякую!

Все норм. Атестуватися можна лише з одного предмета, бажано по спеціальності. Це треба було робити ще в 2016. Якщо ж вас проатестувати з образотворчого мистецтва на І категорію, то вона пошириться на всі предмети, якщо у вас є з них курси. Тобто за все навантаження ви отримуватимете по І категорії. Звісно, що комісія І рівня вчинила неправомірно, атестувавши вас з декількох предметів. АК мала керуватися п.3.25. Типового положення про атестацію
Вчителі та викладачі, які мають педагогічне навантаження з кількох предметів, атестуються з того предмета, який викладають за спеціальністю. У цьому випадку присвоєна кваліфікаційна категорія поширюється на все педагогічне навантаження. Необхідною умовою при цьому є підвищення кваліфікації з предметів інваріантної складової змісту загальної середньої освіти.

1 Вподобання

Скажіть, будь ласка, чи мають право протестувати мене у школі з природознавства (по спеціальності) на І категорію зараз, якщо при першій атестації у 2016р.в атестаційному листі не має цього предмета, а є лише образотворче мистецтво і художня культура ІІ категорія.

Можуть проатестувати. Сьогодні останній день.

Чим керуватися, що не потрібно дотримуватися послідовності спеціаліст, ІІ категорія, І категорія?

Бо по спеціальності я, выходить, “спеціаліст”

Ви проходили курси, атестувалися як вчитель з іншого предмета, при цьому читаючи предмет за спеціальністю. Якщо ви відповідаєте вимогам вчителя першої категорії з образотворчого, то певно, що відповідаєте цим вимогам як вчитель за своєю спеціальністю. Тим більше, приведете свої атестаційні матеріали до вимог Типового положення, оскільки як вчителя образотворчого вас мали атестувати за п.3.26. Тому це навіть треба зробити (атестувати за спеціальністю), а не просто можна.

По спеціальності на вас поширюється та сама категорія, яка присвоєна під час атестації.

1 Вподобання

Ще хвилинку Вашої уваги попрошу… В атестаційному листі має бути лише один предмет вказаний по спеціальності (природознавство) чи перелічені всі предмети, які я викладаю (хімія, мистецтво, образотворче мистецтво?)

В атестаційному листі лише один предмет!

Мені в атестаційному листі вписали всі предмети які я читаю і дали характеристики, то це не вірно? Потрібно щоб був один атестаційний лист на предмет по спеціальності, так я розумію?

Ні, це неправильно.В атестаційному листі один предмет і на нього характеристика.

Дякую за вичерпну відповідь!

Дякую, що подякували :slightly_smiling_face:

Доброго дня! Я в 2021році проатестувалася як заступник з виховної роботи та вчитель хімії на І категорію. З 1 вересня мене перевели із заступника на пів ставки педагога-організатора, у зв’язку з тим, що в закладі мало учнів і заступників скоротили. Курсів підвищення кваліфікації педагога - організатора у мене немає (є тільки курси заступника з виховної роботи). Як правильно мають нараховувати мені зарплату? Як спеціалісту чи по І категорії?