Атестація педагогічних працівників на ІІ категорію

Учитель має вищу освіту, спеціальність - викладач фізичного виховання, стаж 8 років. На роботу був прийнятий на посаду керівника гуртків, але і читав години фізичного виховання. В минулому році з вересня був переведений на посаду вчителя фізичного виховання. У цьому році він атестується. На даний час у нього 11 тарифний розряд. У цьому році чергова атестація. Чи можна атестувати вчителя на ІІ категорію як вчителя фізичного виховання?

1 Симпатія

Можна атестувати на ІІ категорію

Перепрошую, атестація на категорії можлива після двох років перебування на посаді, навіть, якщо години фізкультури у вчителя були.

1 Симпатія

Можна, вчитель перебував на посаді вчителя фізкультури на умовах внутрішнього сумісництва.

Сміливо атестуйте(ся)

3.18. Особи, прийняті на посади педагогічних працівників після закінчення вищих навчальних закладів, атестуються не раніш як після двох років роботи на займаній посаді.

3.25. Вчителі та викладачі, які мають педагогічне навантаження з кількох предметів, атестуються з того предмета, який викладають за спеціальністю. У цьому випадку присвоєна кваліфікаційна категорія поширюється на все педагогічне навантаження. Необхідною умовою при цьому є підвищення кваліфікації з предметів інваріантної складової змісту загальної середньої освіти.
Отже, перш, ніж атестуватися, працівник має пропрацювати два роки на посаді, по якій можливе присвоєння кваліфікаційних категорій. Оскільки працівник працював на посаді, по якій не присвоюється категорія, то, відповідно, вона не поширювалася на все педагогічне навантаження.
Тим більше, якщо це не є внутрішнім сумісництвом.

1 Симпатія

Отже, дирекції закладу потрібно атестувати цього вчителя як керівника гуртків, а потім через два роки атестувати на ІІ категорію вже як учителя фізичного виховання. Так буде правильно?

Загалом, якщо у Вас є підтверджуючі документи щодо викладання фізкультури раніше минулого року, то атестуйте його в поточному навчальному році на ІІ категорію. Також окремо атестуєте працівника як керівника гуртка. Дві окремі характеристики, два окремі атестаційні листи

Дякую. Ще таке запитання: у нас багато вчителів у закладах догружені годинами гурткової роботи: у кого 2 години, у кого 6 год, а є і 18 годин. Н-д: вчитель математики має 3 години гуртка, на якому учні вчаться вишивати, а вчитель музики, маючи 6 предметних годин, має ще 18 годин гуртка “Музичні мелодії”. Ці вчителі прийняті на роботу як вчителі предметники. Підкажіть, як правильно атестувати їх. Як вчителів предметників; чи як вителів предметників і окремо як керівників гуртків? Чи є межа в кількості годин гурткової роботи щодо атестації педпрацівника?

Межі немає. А от атестувати їх треба по обох посадах. Категорії і розряди вчителів Вам зрозумілі. А от щодо керівників гуртків - тут інша історія. Їхня оплата праці здійснюється за тарифними розрядами від 10 до 12. Тобто, якщо вчитель має гурток вперше, йому встановлено 10 чи 11 тар.розяд. Щоб мати вищий тарифний розряд йому треба проатестуватися як керівнику гуртка окремо. Бо це не посада вчителя.

Якщо вчитель має хоч 0.5 години гуртка, то він має бути проатестований і як вчитель і як керівник гуртка. Так само і педорг, практичний психолог, соцпед, бібліотекар, якщо ще мають якесь навантаження окрім основної посади, то атестуються і з тієї посади, яку займають за внутрішнім суміщенням. (Бо посади різні: вчитель і керівник гуртка; педорг і вчитель; психолог і вихователь ГПД. А от якщо вчитель викладає 5 предметів, то атестуються лише з одного, бо все то - вчитель) :slight_smile: Зверніть увагу, що у вчителя мають бути ще відповідні курси як у керівника гуртка :slight_smile:

1 Симпатія

Дякую за відповідь на моє запитання.

Дякую, що відповіли на моє запитання.