Атестація вчителя за двома предметами

Доброго дня. Потребую допомоги в такому питанні: вчитель має диплом початкового навчання. Працює за основним місцем роботи вчителем трудового навчання в старшій школі, а також працює ще й сумісником в іншому навчальному закладі вчителем початкових класів. Як правильно атестувати вчителя: по основному місцю роботи не за дипломом чи в іншому закладі як сумісника, але за дипломом. На даний час обидва заклади хочуть атестувати вчителя одночасно.
І ще, якщо цей вчитель пройшов курси 30 год з трудового навчання, то чи розповсюджуються ці курси і на інший заклад? Чи потрібно проходити курси і в одному і в іншому закладі?

У Положенні сказано:

3.23. Педагогічні працівники, які працюють у навчальних
закладах за сумісництвом або на умовах строкового трудового
договору, атестуються на загальних підставах.

Атестація педагогічних працівників, які за основним місцем
роботи та у навчальних закладах, де вони працюють за сумісництвом,
обіймають однакові посади, здійснюється за основним місцем роботи.

Залишилося з’ясувати, ОДНАКОВІ це посади чи ні. За версією Національного класифікатора ДК 003:2010 є посада «вчитель закладу загальної середньої освіти». Але ж ми атестуємося як “вчитель фізики” чи “вчитель початкових класів”.

Теоретично можна було б припустити, що це різні посади, оскільки нещодавно було затверджено Професійний стандарт вчителя початкових класів. З іншого боку, йдеться про професії. Атестація ж пов’язана з присвоєнням категорій і звань та відповідною оплатою праці.

Мабуть, це різні посади, тому, вочевидь, доведеться атестуватися в обох закладах. І тоді потрібне підвищення кваліфікації вчителя початкових класів.

Це лише моя думка.

В тому то і справа, що вчитель має 5 років стажу і має бути проатестований на ІІ кат. І от директор першого закладу доказує, що вчитель має атестуватись за основним місцем роботи відповідно до призначеної посади “вчитель трудового навчання”, а другий говорить, що відповідно диплому проатестувати вчителя буде правильніше (ну і що що він у них сумісник).
Я вважаю,що це одна посада - вчитель. Якби це були різні посади (н-д: вчитель хімії і педагог-організатор, то питань не виникало б - атестація в обох закладах і два атестаційні листи).
Основне тут, що директори не можуть прийти до згоди, з якого предмету цей вчитель має атестуватись. І ніби обидва праві, і в то й же час розумію, що за основним місцем правильніше, але аргументів у мене недостатньо. Тому і прошу допомоги.

Атестувати треба за основним місцем роботи. Для оплати праці по присвоєній категорії в першому закладі, треба пройти курси з предмета, який працівник читає в другому закладі. Це однакові посади, мається на увазі саме посада вчителя. Але, для надійності, раджу подати запит до МОН, за дві неділі максимум прийде відповідь, через сайт , Доступ до правди’’.
Успіхів!

На мій погляд, краще протестувати в кожному закладі окремо. Не бачу жодних перешкод для цього.

У мене була подібна ситуація, тільки працювала я в одній школі. Я - вчитель початкових класів. Але працювати за спеціальністю не могла у зв’язку з відсутністю вакансії. І тому була переведена на посаду вчителя трудового навчання. Атестуватися мала право тільки як вчитель початкових класів відповідно до Положення про атестацію. Але… Знайшлася маленька шпаринка- мене проатестували ( після проходження основних курсів) не як спеціаліста за дипломом тому, що є пункт (не пам’ятаю номер), відповідно до якого можна атестувати вчителя, якщо спеціалісти такого фаху ( в моєму випадку трудовики) давно не випускалися з ВНЗ, або були випущені не у достатній кількості. Через декілька років місце вчителя початкових класів звільнилося. І тепер я працюю за фахом. Пройшла курси вчителів НУШ. З/п отримую по категорії, отриманій після попередньої
атестації. Чесно кажучи, навіть не знаю, чи є правомірною одночасна атестація навіть у двох різних закладах. Але хочу порадити: якщо є можливість атестуватися по спеціальності за дипломом - це важливіше. А з трудового навчання і короткотривалі курси можна пройти і тоді категорія буде розповсюджуватися на ці години. Знайдіть і прочитайте уважно Положення про атестацію.