Кількість годин курсів

Добрий вечір. Проходила курси з інформатики в 2016 р., дата свідоцтва - 19 лютого, 2016 р, 214 годин (зі спецкурсами), + курси з математики (2017р) 212 годин, годин вистачає. Перше запитання. З 2018 р. обов’язково кожний рік підвищувати кваліфікацію, тобто є основні курси, а є щорічне підвищення? Без нього не можна? Друге запитання. Атестація в березні 2021, а свідоцтво “закінчується” 19 лютого. Чи треба ще 150 годин з інформатики з датою до 19 лютого “втиснути” до березня, але щоб було 2021 р? Що робити? Проходити курси 150 годин ЩЕ? Третє запитання. Моя посада - учитель інформатики. Педнавантаження - ще й математика (курси є, спеціальність за дипломом - теж). Попередня атестація - учитель інформатики (математику в тому навчальному закладі не викладала, тому в атестаційний лист не вписали). Атестуватися тільки як інформатик? Але зараз викладаю й математику. Які наслідки, якщо в атестаційному листі буде тільки інформатика? Якщо піду працювати в інший навчальний заклад учителем математики, чи буде оплата за категорією, як і інформатика (вища)? Дякую.

  1. Нема основних і додаткових курсів чи ще якихось. Всі вони мають однакову юридичну силу.
  2. Проходити курси щорічно обов’язково з 2020 року.
  3. Зрозуміло, що ваші курси після 19 лютого недійсні.
  4. У 21 році на момент атестації у вас має бути не менше 60 год курсів підвищення кваліфікації з 2020 року.
    У вас не може бути записано в атестаційному листі два предмети. Атестуєтеся з одного, з решти проходите курси і отримуєте за всі предмети по присвоєній категорії.
  5. Цих 60 год має бути з обох ( чи якщо у вас чотири предмети, то з чотирьох) предметів разом.
  6. Якщо ви підете в інший заклад, то до чергової атестації ви будете отримувати по присвоєній на атестації категорії.
1 Симпатія

Дякую. Буду розмовляти із керівництвом.

60 годин з інформатики? 2020-м роком 30 годин, 2021-м - 30 теж? А можна 2 години в 2020, а 58 - в 2021, наприклад? І ще з математики 60…

Ви не уважно читали. Разом 60 год з усіх предметів.

Можна 2 і 28, 3 і 57, 6 і 24…

Тепер зрозуміла. Дякую.

Найліпше зверніться до заступника директора. Він має надати Вам положення про курси підвищення атестації і роз’яснення до цього положення. Там дуже чітко і ясно описано що і в якій кількості має бути, починаючи з 2020 року. Або знайдіть це положення в Інтернеті - сайт Освіта.ua. Кожен рік (починаючи з 2020 року) педагог має проходити курси (точніше - підвищувати свою кваліфікацію) на 30 годин (30 годин - сума курсів з різних предметів, які Ви викладаєте. В тому числі і тематичні курси, тренінги при інституті післядипломної освіти). Також до годин можуть зараховуватися і години пройдені в інших суб’єктів надання підвищення кваліфікації, якщо їх буде визнано на засіданні пед.ради Вашого закладу. Однак під час атестації перевагу надають годинам з інституту післядипломної освіти. Стосовно атестації, то Ви можете атестуватися як вчитель інформатики та математики (тобто з двох предметів), якщо Ви є вчителем інформатики та математики за дипломом і викладаєте їх на даний момент.

Дякую… Заступник директора не відповіла на мої запитання спочатку. Тому я і звернулася до спільноти. Ваше роз’яснення - це вже четвертий варіант, який я почула, у тому числі й від методиста райвоно. Зупинилися на "про всяк випадок ": 60 годин з інформатики датою січень-лютий 2021. Хоч у мене ще є курси інформатика 2020 , математика 2020 (літо-осінь), 50 годин разом.

1 Симпатія

Про 30 год щорічного підвищення кваліфікації інформація недостовірна. Можна набрати різну кількість годин в різні роки. На виході за 5 років повинно бути 150 год.

1 Симпатія

Згодна. В положенні таких подробиць не написано. Але є роз’яснення МОН щодо мінімальних вимог до обсягу підвищення кваліфікації. Знайти можна за посиланням https://osvita.ua/school/66565/.
А якщо питання спірне, то найліпше звернутися до місцевого ІППО.

Так, є роз’яснення по роках. Хоча ці роз’яснення є лише рекомендаціями. Як і все від МОН в останній час.

Я відповідала ЕVE, не на те натиснула, вибачайте. Але зміст від цього не змінився)))

  1. Я вчитель математики з 1995 року.
    З 2002 року вчитель математики та інформатики. Основна нагрузка - інформатика. Але атестуюсь завжди як вчитель математики (вища категорія, старший учитель), Кваліфікація та звання розповсюджуються на оби-два предмети (вони “схожі”). Тому отримаю заробітню платню як вчитель вищої категорії та старший учитель з обох предметів.
  2. В атестаційному листі не може бути двох предметів (так нам пояснили років 15 назад, може, щось зараз змінилось)
  1. ХТО СКАЗАВ, ЩО ВИ ПОВИННІ ПРОХОДИТИ КУРСИ ПО ПРЕДМЕТУ ВИКЛАДАННЯ???
    Прочитайте уважно “Основні напрями підвищення кваліфікації”. Там 8 абзаців та ще 8 “підабзаців”. І тільки (!) в одному абзаці вказано: “розвиток професійних компетентностей: знання навчального
    предмета, фахових методик, технологій”. Я проходжу 2-4 години на ВСЕОСВІТІ за предметами (просто, щоб були слова математика та інформатика) та на інших платформах - по семи іншим напрямам. А ось раніше потрібно було проходити повні курси по всім предметам викладання при інституті удосконалення вчителів.

  2. А ще далі написано, що коли ви викладаєте декілька предметів, то ваше рішення, коли який предмет проходити.

А хіба я щось написав не так?

Не розумію Ваших претензій абсолютно.
Якщо ви читаєте математику, пройдіть курси з музики, хай вам їх зарахують.
Фахове підвищення кваліфікації має бути обов’язково, маю на увазі предмети (звісно не у всіх сертифікатах має бути зазначений предмет викладання - є загальні напрямки, за якими вчитель може пройти підвищення кваліфікації).
Звісно, вам вирішувати, коли який предмет проходити. А в чому проблема?
Так само про атестаційні листи. Вибачте, але просто смішно читати про ті предмети в атестаційному листі.