Зарплата при переведенні на іншу посаду

Доброго дня! Я вчитель-предметник у школі. Як вчитель маю вищу категорію і звання. В цьому році повинна була атестуватись. Але у зв’язку з тим, що немає годин по моєму предмету мене перевели на посаду вихователя ГПД і атестуватись на новій посаді я повинна через рік. Як мені повинні оплачувати, дирекція сказала, що по спеціалісту. Чи правильно це? Мені здається, що категорія дійсна до наступноі атестації.

При переведенні на нову посаду зберігається попередня категорія до двох років, за цей час ви маєте проатестуватися. Зверніться до адміністрації. Нехай опрацюють Положення про атестацію. При цьому ви не втрачається свою категорію як предметних, навіть якщо зараз не проатестується. Тобто при поверненні на попередню посаду теж будете отримувати за встановленою категорією.

Доброго дня! Прошу сказати чи звання,Старший вчитель, присвоюється безстроково чи його потрібно підтверджувати що 5 років.Бо в якомусь положенні про атестацію я прочитала ,що безстроково.Чи є якийсь інший(новий ) документ і що в
ньому сказано про звання?

Педагогічні звання старший учитель чи учитель-методист необхідно підтверджувати щоп’ять років

Працювала на декретному місці педагогом організатотором, і мала 9 годин уроків. Наразі, колега вийшла з декрету і в мене залишились тільки години уроків, лише півставки. Яким чином буде нараховуватись заробітна платня, адже вона менша ніж мінімальна, чи буде здійснюватись доплата?

Зарплата буде нарахована відповідно до навантаження, за 9 год. Дорахувань до мінімальної заробітної плати не буде. Ви працюєте на неповне навантаження.

1 Вподобання

Вітаю.Мене звуть Вікторія.Я працювала в школі вихователем групи подовженого дня і маю вищу категорію.Цього року мене перевели на посаду вчителя початкових класів.Як вчитель не атестувалася не разу.За якою категорією я повинна отримувати заробітну платню? Дякую.