Чи мають мої курси підвищення кваліфікації складатися тільки з аудиторних годин? на якій підставі я можу наполягати зарахувати як курси мої сертифікати через онлайн навчання? Чи може педрада школи враховувати онлайн курси підвищення атестації які я пройшла, якщо школа не заключила договір із джерелом надання освітніх послуг? Дякую.
Тут треба запитати в школи.
В школі, де я зараз працюю, теж всілякими правдами-неправдами не хочуть розглядати сертифікати про успішне закінчення онлайн курсів як підвищення кваліфікації педагогічного працівника. У відповідь чую лише: “Нам обл.відділ освіти сказав зараховувати лише курси Інститута підвищення кваліфікації”. Маю декілька сертифікатів, що отримано на освітніх платформах PROMETHEUS та EdEra. Написала до Міністерства освіти та науки з проханням надати роз’яснення.
Чи можу просити вас повідомити про те що вам надішлють із Міністерства
О! Вони там напишуть! Щось подібне до нового Порядку підвищення кваліфікації працівників освіти і нічого толком. Це фішка МОНу останнім часом.
На прикладі Києва можу сказати: аудиторні години обов’язкові, решту годин можна підтвердити сертифікатами, узагальнено свідоцтво про проходження курсів видає ІПППО.
Так, звичайно повідомлю))) Але спираючись на мій власний досвід - відповідь з МОН надають через 3 тижні приблизно.
- Відповідно до нового Порядку (п.6) ви можете підвищувати кваліфікацію за різними формами (очна, заочна, дистанційна,…0 та за різними видами (навчання, участь в семінарах, вебінарах, тренінгах).
- Педагогічна рада вашого закладу затвердила порядок визнання результів підвищення квалфікації. Зверніться до керівника.
- Може