Річна оцінка. Чи правомірно виставлений бал

Згідно Інструкції з ведення класного журналу учнів 5—11(12)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів, затверджена наказом МОН № 496 України від 03.06.2008 річне оцінювання здійснюється на основі семестрових або скоригованих семестрових оцінок. Потребує роз’яснення наступне. Якщо у І семестрі учитель виставила оцінку 8, в ІІ семестрі 10 балів і як підсумок річну оцінку ставить 10 балів. Чи правомірне таке рішення? На запитання заступника директора з НВР чому саме виставлено 10 балів , а не 9, вчитель відповіла, що вона врахувала динаміку особистих навчальних досягнень учня з предмета, важливість теми, тривалість її вивчення, складність змісту тощо. Але це стосується при виставленні оцінки за семестр, а не за рік, якщо уважно прочитати інструкцію. Другий аргумент вона привела наступний: " В жодному документі не сказано про виставлення річної оцінки як середньої арифметичної". Це не єдиний випадок і не єдиний вчитель, лише оцінювання у бік гіршого балу.
Як правильно підраховувати річну оцінку? Чи є правильним вживання терміну “середнє арифметичне” при виставленні річної оцінки.

2 Симпатії

Дійсно, ніде не написано, що річну треба виводити як середнє арифметичне. Я так розумію ви заступник директора? Чим ви незадоволені? Вчитель же поставила на користь учня. Якби поставила 8, то я б зрозумів ваше незадоволення.

3 Симпатії

Не те, щоб незадоволена. Інші випадки протилежні, оцінки занижено. Тобто, перший семестр 8, другий- 6, річна - 6. Або перший- 6, другий- 4, річна - 4. Ну і карантин, навчання дистанційно. Десь воно неправильно. Алгоритм у колег той же, пояснення - перевага другого семестру. Має бути документальне пояснення, щоб не було звинувачення вчителя у необ’єктивності, щоб мати змогу довести його правоту перед батьками чи керівництвом. Тому намагаюсь зрозуміти , як правильно.

1 Симпатія

Будь ласка, допоможіть розібратись у ситуації.

Очень давно, был документ, увы, не могу его найти прямо сейчас, где говорилось , что при очевидной ДИНАМИКЕ успешности ребёнка, разрыв в 2 бала допускается , но при этом - оценка выставляется в пользу ребёнка.
т.е.
8 ; 10 ( при динамике и с объективной картиной оценкоформирующих результатов и достижений ребёнка ) - год 10 возможен , хотя не желательно…

6 ; 4 год 4 ( ДОЛЖНО БЫТЬ 5)
8 ; 6 год 6 (ДОЛЖНО БЫТЬ 7)

это прямое нарушение установки:" В ПОЛЬЗУ РЕБЁНКА"

А с позиции простого учителя скажу: если учитель хочет поощрить ребёнка за хорошую работу, то это делается в течении семестра, равно как и наоборот…

2 Симпатії

Зрозуміло. Оцінки виставлено неправильно. Як діяти в такому випадку дирекції (зауваження вкінці журналу)? Оцінки вже не виправиш. А це 5 випадків у одній школі (оцінки нижчі на 2 бали), різні діти, різні вчителі.

Замечание да.
А оценку перечёркивают, ставят рядом правильную и на этой странице внизу делают запись об исправлении с “…” на “…” . печать и роспись директора
Учитель пишет объяснительную и вкладывает в специальный файл в конце журнала
.Это , конечно, плохо, но не трагедия.
учителя тоже люди и могут ошибаться.

1 Симпатія

Це у випадку, якщо вчитель вважає, що він помилився.

3 Симпатії

та нет, есть методические рекомендации и на 2 бала оценки могут отличаться в виде исключения, которое как известно подтверждает правило…

1 Симпатія

Методичні рекомендації не є нормативним документом

3 Симпатії

Ну нет, тут Вы явно ошибаетесь

Звісно, я ж диплом юриста купив в переході :wink:

1 Симпатія

При чём тут Ваш диплом?!
Если бы Вы работали в школе, то знали бы , что есть метод рекомендации, которыми руководствуются учитела в учебном году. В них прописано всё и по каждому предмету.
рекомендации спускает МОНУ в июне-августе. И давайте эту дискуссию закроем, Она ни к чему.

Я працюю в школі трохи більше 30 років, майже 20 років заступником директора.

Якщо ви не розумієте, що означає слово “рекомендація”, то чим я можу вам допомогти.

Саме МОНУ весь час пише, що його рекомендації не є нормативно-правовим актом.

Підвищуйте рівень своїх правових знань, це - корисно.

3 Симпатії

Якщо б були конкретні документи - інструкція, наказ, будь-який нормативний акт, то вчитель зрозумів би, що неправий. Важко розібратися в ситуації, прошу допомогти

Якщо вчитель застосувала до всіх учнів однаковий підхід, то можна на тому і заспокоїтися. Тобто у випадку 4,5 9,5 балів виставлялись оцінки всім за результатами другого семестру, то це також є правомірним. Вчитель має на це право.

Якщо вчитель готова визнати свою “помилку”, то оформлення сторінки здійснюється так, як радила колега.

3 Симпатії

Саме у ІІ семестрі відбувається повторення вивченого, а тому оцінка 10 балів абсолютно правомірна, якщо вчитель дійсно прослідковував динаміку у бік покращення результату. В даному випадку ніхто не може заставити вчителя виправити оцінку.

3 Симпатії