Чи правомірні дії атестаційної комісії?

Учитель атестувався в березні 2018 року і претендував на позачергове присвоєння кваліфікаційної категорії у квітні 2020 року, у чому йому було відмовлено з мотивацією, що проходити атестацію він може лише 2021 року, а заяву слід подати до 10.10.20 р. Він же подав заяву 15.09.20 р. Але ж атестація з метою підвищення кваліфікації може проводитися не раніше як за 2 роки після присвоєння попередньої. На 01.04.20 р. – це більший строк ніж 2 роки із дня присвоєння кваліфікаційної категорії викладачу. Чи правомірні дії атестаційної комісії?

Неправомірні. Атестація - це останнє засідання атестаційної комісії, на якому приймається рішення. Звісно, що два роки мине. Але погано те, що Ви почали це з’ясовувати в травні, а мали б в лютому.

справа в тому, що наша внутрішня комісія все погодила, а нарівні управління, так як мене атестували на вищу категорію, відмовила мені в атестації, мотивуючи це тим що термін 2 роки не минув при написанні заяви на атестацію

Вас у школі атестували?

навчальний заклад ПТО ДПТНЗ

В ДПТНЗ Вас атестували? Чи не виносили Вашу атестацію на засідання АК?

в ДПТНЗ атестували, але на вищу категорію атестація проходить при управлінні і там сказали що має бути 2 роки після присвоєння попередньої до написання заяви на наступну позачергову…

Я знаю, де проходить атестація ІІ рівня. Якщо у Вас є атестаційний лист про цьогорічну атестацію з закладу освіти про рекомендацію атестувати вас на вищу категорію, а управління відмовило, то треба в двотижневий термін подати апеляцію до комісії ІІІ рівня. Тоді питання вирішиться на вашу користь. Бо в комісії ІІ рівня вчинили неправомірно.

Дякую Вам, але термін мабуть вже закінчився)

Можна спробувати послатися на карантин і, все-таки, подати апеляцію.

Цікаво чим це закінчиться.

Якби апеляцію було подано вчасно, вона була б задоволена. Я маю відповіді на звернення колег до МОН з цього питання. Там недвозначно вказано дворічний термін: 2018 - 2020.

Тобто фактично в МОН рахують два роки від початку попередньої атестації, а не від закінчення попередньої атестації, хоча за логікою варто було б відраховувати два роки від завершення попереднього процесу.

Від засідання до засідання. Маю на увазі підсумкове засідання, на якому приймається рішення про встановлення/присвоєння/підтвердження.

Позачергова атестація з метою підвищення кваліфікаційної категорії може проводитися не раніш як через два роки після присвоєння попередньої. Атестація педагогічних працівників - це система заходів,
спрямована на всебічне комплексне оцінювання їх педагогічної
діяльності…

Таким чином, атестація - це не засідання, коли присвоюється категорія, а процес, який починається написанням заяви про атестацію та закінчується (не)присвоєнням категорії. Отже, позачергова атестація може проводитись (розпочинатись) не раніше, ніж через два роки після завершення попередньої.

Якби було записано, що позачергово категорія чи звання може бути присвоєно не раніше, ніж через два роки після присвоєння попередньої, то було б саме так, як ви написали. Однак мова йде про процес, який має розпочатися не раніше, ніж через два роки після завершенная попереднього.

Але, я дійсно зустрічав таке трактування, яке подаєте ви.

Заява на чергову атестацію не пишеться.
Атестаційні процеси - це весь п’ятирічний термін від і до. Саме за цей період людину атестують, а не за рік роботи. Офіційно ж атестацією вважається сам момент атестації - засідання з прийняттям рішення стосовно певної особи.
Тому два роки - це два роки. Не півтора, чи два з половиною.
Заяву про позачергову атестацію також не можна вважати атестацією. Це лише наміри. А в березні-квітні дійсно буде атестація, звідти і рахуємо.
Тим більше такої ж думки МОН.
Як на мене, все логічно і справедливо.

Мова про позачергову атестацію, а не про чергову,тоже, заява пишеться

Це да такие написано?

В коментарях МОН. Можете в них перепитати🙂.

У нас коментарі МОН стали нормативно-правової базою? Проте, якщо МОН ухвалить рішення на користь педагога, я можу це лише вітати.