Добрий день. Адміністрація школи викликає та каже що написана скарга від батьків на вчителя.На прохання ознайомитися зі скаргою відмовляє та змушує писати пояснювальну.Може вчитель ознайомитися зі скаргою особисто а не зі слів адміністрації?І є це десь підтвердженно законодавством?Є думки що скарги зовсім не було
А яка суть скарги зі слів адміністрації?
Хоча, з іншого боку, яка б не була суть скарги, згідно статті 63 Конституції України особа не несе відповідальності за відмову давати показання або пояснення щодо себе, членів сім’ї чи близьких родичів, коло яких визначається законом.
Сказали що батьки написали скаргу на те що не проводиться дистанційне навчання
Адміністрація має право з’ясувати у вчителя як саме вчитель проводить дистанційне навчання. Вчитель може написати звіт, доповідну, пояснювальну щодо механізму своєї взаємодії з учнями у період карантину.
Учитель має право ознайомиться зі скаргою ?
На що писати пояснювальну якщо не бачив в очі скаргу
У цьому немає потреби. Ще раз повторюсь: директор школи має право з’ясувати у вчителя, як проходить освітній процес.
Я спрашиваю про права учителя .на что он имеет право.я хочу ознакомится с жалобой. Я имею на это право или нет .потому что есть подозрения что жалобы нет вообще
Я вам и отвечаю, исходя из того, что письменной жалобы нет. А может и есть. Для меня это не важно. Для вас важно - можете требовать, чтобы вам ее показали. Но администрация не обязана этого делать. А что имеет право делать администрация? Имеет право контролировать образовательный процесс, в т.ч. и путем посещения ваших онлайн-уроков или попросив вас описать в нескольких предложениях, как вы проводите дистанционное обучение детей.
Вчитель має право на захист честі і гідності,а також має право бути ознайомлений з усіма документами .в яких йдеться про його роботу,зокрема скаргу.