Доброго дня. Ситуація наступна. Учень, сьомий клас. Виставлена одна оцінка 2, не за контрольну, не за самостійну. За проект, який не був зданий вчасно (забула вдома), на наступний урок відмовилися прийняти. В результаті тематична 2. Жодних оцінок більше не ставилось, хоча домашнє завдання виконувалось, до уроків готувались. Чи може бути виставлена тематична 2, лише на підставі однієї поточної оцінки?
Може запросто. До чого тут домашнє? Домашнє учні роблять ТІЛЬКИ для себе, а не для вчителя. А потім робиться перевірка знань:к/р, с/р, реферат. Якщо у вчителя тема закривається рефератом і календарний план потребує вже виставлення тематичної, то такий результат. Покращуйте наступну тему краще. На то це школа, а не університет, де викладачі приймають заліки дворічної давності. Треба здавати все вчасно, і покращувати наступні теми
а в яких це вишах викладачі приймають заліки дворічної давнини, а не відраховують відразу, після того як сесія не була закрита після перездачі?
17.11 в неділю майже о 21 год, була виставлена оцінка за 4.11, і одразу за нею тематична без можливості виправити. Отримати додаткові оцінки також не було можливості так як вчитель був на лікарняному. Двійка без пояснень за що і як. Завтра піду в школу виясняти.
А якщо домашнє робиться для себе, то чому за його не виконання одразу ставлять 1?
Реферату/контрольної/самостійної не було
Ви праві. Але є така думка серед батьків, що в університеті легше бігати семестри і перездавати. І до того ж це залежить від університету і його “лояльності”. Бувають виганяють за один предмет, в бувають тягнуть до диплома. А в школі розраховують, що можна перездать кожну с/р, к/р. Наче одна тема вчиться рік, і можна тягнути час. А якщо тема на 2-3 уроки і далі нова. То коли перездавати і переписувати?
Це залежить від вчителя і специфіки предмету. Ідіть розбирайтеся в школу, чого тоді треба було сюди писати. Так правильно ставляться оцінки і закриваються теми. Порада Вам, щоб над Вами не сміялися. Перш за все ідіть питайте і розбирайтеся конкретно з вчителем (може ви чогось не знаєте про свою дитину), а не до директора. Директор чи адміністрація взагалі без поняття чого, як і чому така оцінка. Це не їх робота слідкувати за кожною оцінкою і темою. Вони не дадуть вам відповіді. Все одно скажуть:йдіть до вчителя розбиратися.
Дякую за пораду. Я практично щодня на зв’язку з класним керівником. Тому володію повністю ситуацією за свою дитину. Тим більше в нас інклюзивний клас і класний керівник (вона ж асистент), присутня на всіх уроках. Але, ця ситуація є незрозумілою. Я написала вчителю, щоб написала зручний час, щоб поспілкуватись. Два дні назад. На що відповіді не отримала, нажаль.
А нарахунок “сміятися над вами” не зовсім зрозуміла. Директора добре знаю так само як і адміністрацію, тому звертатися до них абсолютно не боюся. Але хотіла я йти саме до вчителя, але бачу що тут вже “як карта ляже”.
А цікавило мене саме питання чи можна по одній оцінці виставленій на два тижні пізніше, виставити тематичну. Ви написали, що можна, дякую за відповідь.
Може. Але це не педагогічно. Знаю по собі.
Дякую вам за відповідь.
У багатьох вузах так роблять, здають зимову сесію у травні
Ви наче з іншої планети )
Це просто вчитель незадоволений життям, скоріш за все проблеми вдома, в родині, а пакості робить учням. Це звісно не педагогічно (
Не з іншої. Я просто мала справу лише з нормальними вишами. Де відраховують відразу. А потім можна звісно поновитись. А ось в коледжі, де я працювала, дісно була така практика. Але ж там діти неповнолітні, їх просто так не відрахуєш.