Цікавлять новини що до компетентностей майбутніх вчителів математики. Посилання на закони. Вітчизняні та іноземні дослідження на цю тему. Майбутне.
Ну які можуть бути компетентності у вчителів майбутнього в Україні, які навчають Нуш?.. Ну бути клоуном, аніматором, ні в чому не відмовляти і не перечити дітям, батькам не можна сказати слова про їх дитину, бо обвинять в “булінгу” і непрофесійності. Вчитель постійно робить щось не так, не дає дітям самореалізуватися (тобто забороняє на математиці бігати по кабінету, їсти, битися, гавкати, співати). Діти звикли, що у їм все можна, нічого за це не буде, але гарну оцінку ні за що малюй. Батьки і діти дуже озлобленні на вчителів математики без причини, тільки тому що математика-складна наука.
Тому серед компетентностей майбутнього і теперішнього вчителя математики слід виділити: клоун, психотерапевт, мама, няня, гувернантка, аніматор, терпіла, малювач оцінок, прислуга, надавач освітніх послуг, “не кричи, але заспокой”, “танцюй біля дошки весь урок-а я не поняв, бо не слухав”, “знайди підхід” і т.д.
Усе це, але ніяк не вчитель математики. Це вже відстала і неблагородна професія. Закони працюють проти вчителів, усі булять їх, соцзахисту немає ніякого.
Двірник має більше поваги у суспільстві.
Математика в Україні в одному місці, перепрошую. Вона нікому не потрібна. Діти НУШ деградують з кожним роком. Години збільшують, а результат все гірше. Краще б у школах замість 5 год математики були 5 год фізри чи малювання. Це їм було б більше на користь.
Наша освіта в країні стала схожа на американський 10-хвилинний фільм “Альтернативна математика”. До речі, раджу глянути, бо там один в один усе як у наших школах. Ви ж просили іноземне дослідження.
Тому майбутні вчителі математики, НЕ йдіть на вчителя математики! Це нестерпно важко і невдячна справа в Україні! Йдіть хоча б на вчителя фізкультури чи малювання.
Знаю, що Ви шукали не це, але я не могла не залишити тут свій коментар. Немає в українській освіті справедливості і інтелекту. Майбутнє-це жах.
Українська освіта і так деградувала,і без НУШ