Загальні та фахові компетентності майбутніх вчителів математики

Цікавлять новини що до компетентностей майбутніх вчителів математики. Посилання на закони. Вітчизняні та іноземні дослідження на цю тему. Майбутне.

Ну які можуть бути компетентності у вчителів майбутнього в Україні, які навчають Нуш?.. Ну бути клоуном, аніматором, ні в чому не відмовляти і не перечити дітям, батькам не можна сказати слова про їх дитину, бо обвинять в “булінгу” і непрофесійності. Вчитель постійно робить щось не так, не дає дітям самореалізуватися (тобто забороняє на математиці бігати по кабінету, їсти, битися, гавкати, співати). Діти звикли, що у їм все можна, нічого за це не буде, але гарну оцінку ні за що малюй. Батьки і діти дуже озлобленні на вчителів математики без причини, тільки тому що математика-складна наука.

Тому серед компетентностей майбутнього і теперішнього вчителя математики слід виділити: клоун, психотерапевт, мама, няня, гувернантка, аніматор, терпіла, малювач оцінок, прислуга, надавач освітніх послуг, “не кричи, але заспокой”, “танцюй біля дошки весь урок-а я не поняв, бо не слухав”, “знайди підхід” і т.д.
Усе це, але ніяк не вчитель математики. Це вже відстала і неблагородна професія. Закони працюють проти вчителів, усі булять їх, соцзахисту немає ніякого.
Двірник має більше поваги у суспільстві.

Математика в Україні в одному місці, перепрошую. Вона нікому не потрібна. Діти НУШ деградують з кожним роком. Години збільшують, а результат все гірше. Краще б у школах замість 5 год математики були 5 год фізри чи малювання. Це їм було б більше на користь.
Наша освіта в країні стала схожа на американський 10-хвилинний фільм “Альтернативна математика”. До речі, раджу глянути, бо там один в один усе як у наших школах. Ви ж просили іноземне дослідження.

Тому майбутні вчителі математики, НЕ йдіть на вчителя математики! Це нестерпно важко і невдячна справа в Україні! Йдіть хоча б на вчителя фізкультури чи малювання.

Знаю, що Ви шукали не це, але я не могла не залишити тут свій коментар. Немає в українській освіті справедливості і інтелекту. Майбутнє-це жах.