Атестація вчителя інформатики без педагогічної освіти

Доброго дня, працюю 3й рік вчителем. У 2012 році закінчила ХНУ Каразіна спеціальність “Інформаційні управляючі системи та технології” кваліфікація магістр програміст. Перші 2 роки викладала інформатику, в цьому і фізику, керівництво наполягає на здобутті педагогічної освіти.
Чи можна атестуватись без здобуття вищої пед. освіти?

Якщо наполягають, то цінують вас.
Але якщо йти, то на бакалаврат, а після того в магістратуру.
Якщо ви дійсно вивчали усі ті предмети, які вивчають інформатики, то академічна різниця вам дозволить відразу вступити на 3, чи навіть 4 курс.
Звісно можна вступити на 5 курс. Але вся база - це 1-4 курс.
Щоб пізніше не виникнуло проблем з таким дипломом.

1 Вподобання

Вам только “Сборники вредных советов” составлять.

2 Вподобання

Невже, не можна атестуватись за новим положенням 2023 року так, без пед освіти. І я читала, що навіть за положенням 2010 року є п. 4.10 та 3.26, що можна за наявності курсів та во. Чи це не так?

1 Вподобання

Ви праві, можна атестуватись, як тут вже не раз писали фахівці-юристи. На форумі є дуже багато подібних тем і компетентних відповідей.
Стосовно порад попереднього коментатора можу сказати ось що: тільки дурний буде повторно поступати на бакалаврат і витрачати кошти та час, якщо є можливість вступити на педагогічну магістратуру і відтарабанити лише 3 семестри. Це швидше і дешевше. Які проблеми можуть бути з таким дипломом? А ніяких! 1. Закон не має зворотної сили. Якщо отримати освіту на момент дії закону, все буде в силі. 2. Це повноцінна друга вища освіта на базі попередньої освіти. Ви не зобов’язані звітувати, чи є у Вас диплом бакалавра або мол.спеціаліста з педагогіки. Це нікого не має хвалювати.
Але тут є нюанс. Якщо Вам натякають на диплом у самому закладі, то тут питання далеко не в тому, що директор не знає законодавства і т.д. Все вони добре знають, підвищують кваліфікацію і точно обговорювали такі питання з колегами. Якби Ви були “своя” - ніхто б нічого і не казав. Зазвичай школа - це гадюшнік, де всі впихаються династіями: куми, свати, похресники, сім’я і т.д. Місця “для своїх” бронюють завчасно, навіть ставлять “кровиночку” лаборантом або секретарем, щоб тільки при звільненні якогось вчителя впихнути цю особу на його місце. У школі “царьок” саме директор. І ця ситуація мені схожа на те, що він тільки й чекає, щоб закінчився Ваш договір, щоб не продовжувати його, бо у Вас “не та освіта”, а десь під боком може на вільному випасі гуляти той, хто вже давно мітить на те місце і має відповідну освіту. Самі розумієте, в кого перевага. В будь-якому випадку поступити зможете тільки з вересня, а до того часу має бути видно, що до чого.

3 Вподобання

Поступати не планую, тому й питаю, буду намагатися зі своїм дипломом підвищити кваліфікацію. Навіщо витрачати час і гроші, коли можна спробувати і так. Якщо я правильно зрозуміла. Дякую за відповідь!

2 Вподобання

Попробовать то можно, но вот какой будет результат? В один не самый хороший для вас момент руководство школы может предложить уволиться по соглашению сторон в пользу появившегося кандидата с педагогическим образованием. Если заинтересованы продолжать работать в этой школе, то, наверняка, самым простым вариантом оказалось бы получение диплома магистра с пед. образованием по специальности 011 или 015.39 в той же УИПА в Харькове. Минимум затрат (17248 грн на 015 специальности или 13860 грн на 011 специальности за 3 семестра на заочке), и придраться в том, что у вас не “педагогическое” образование уже не смогли бы.

1 Вподобання