Учні навчаються за кордоном, як їх оцінити?

Доброго дня. У мене склалася така ситуація: 24 коли почалася війна учні разом з батьками виїхали за кордон, на даний час вони там навчаються офіційно у школах але батьки не писали заяв про відрахування і особові справи дітей у закладі (у нас бойових дій і близько не було центральна частина) питання як тепер дітей оцінювати і чи може жити одночасно навчатись в двох закладах? Ситуація ускладнюється тим що діти цього року закінчують 9 клас і мають отримати свідоцтво. Дайте будь ласка пораду чи посилання на закон.

Жодних змін в правилах оцінювання як при карантині, так і при воєнному стані не було.
Начатись в двох закладах одночасно в Україні можливо тільки після 9 класу (в коледжах, училищах тощо). Якщо вирішили бути у закладах України та закордону одночасно, то це їх власні проблеми.

Відрахувати з власної ініціативи школа не може. Ви не зазначили як працює ваша школа - очно чи онлайн. Якщо онлайн, то все дуже просто.
Якщо очно, то що робити в такій ситації зрозуміло не докінця. У цьому випадку батькам рекомедується перевести дітей до іншої школи, де дистанційна налагоджена або на домашню форму у вашій школі. Іншим виходом може бути те, що ваша школа створить окремі класи з дистанційною формою, проте це одним словом в наявних умовах нереалістично.
Якщо батьки відмовляються від вирішення проблеми, то працюємо без цих дітей - відмічаємо як відсутніх на всіх уроках, підсумкова оцінка - неатесований.

1 Вподобання

Школа працює за змішаною формою тобто один тиждень навчається початкова школа очно, старша дистанційно (онлайн), потім навпаки, такий формат навчання через мале укриття. З нашої школи 13 учнів навчаються за кордоном, зі слів батьків там вони навчаються офіційно (зараховані до школи за місцем перебування довідку за потреби можуть надати). Я розумію це так: якщо діти там зараховані і навчаються то оцінки вони отримують там. Коли будуть повертатися назад то приносять виписку з оцінками, і ми їх зараховуємо. При цьому у нашій школі ми їх не оцінюємо, так як діти на онлайн навчання не виходять, батьки кажуть що їм важко навчатись у двох закладах, а як бути нам учителям як їх атестувати по великому рахунку ми не можемо вимагати з них ніяких робіт так як діти навчаються офіційно в іншій школі і в іншій країні.

Я вас не розумію. Ось закінчується 1 семестр - як ви будете його виставляти, якщо вони не повертаються найближчими днями і не надають довідки? Це по-перше. А по-друге, це все в теорії красиво виглядає - перезарахувати по іноземним довідкам. А в реальності легалізувати на території України іноземний документ, тим більше нестандартний, дуже довго. Про це можна багато можна писати, але що можна сказати точно - на цей варіант розраховувати не варто.

Я вже писав - найоптимальніший варіант це переведення цих учнів на сімейну форму.

Складно навчатися у двох закладах, на онлайн навчання не виходять - це їх особисті проблеми, причому які вони створили самостійно.

“як бути нам учителям як їх атестувати по великому рахунку ми не можемо вимагати з них ніяких робіт” - а це особисті проблеми вчителів, які з невідомих мотивів не хочуть вимагати ніяких робіт від учнів.
В інструкції явно зазначено “Якщо учень (учениця) був(ла) відсутній(я) на уроках протягом
вивчення теми, не виконав(ла) вимоги навчальної програми, у колонку з надписом Тематична виставляється н/а (не атестований(а)).

1 Вподобання

Перепрошую, що втручаюся у вашу розмову. Але деякі тезиси викликають здивування. Ось ви пишете:

Насправді все не так. Маю реальний приклад близької людини: молода мама з двома діточками 10 і 7 рочків виїхала влітку з тоді ще тимчасово окупованої території (зараз вже звільненої!) через лінію фронту в Україну, а потім в Європу. У вересні діти пішли в українську школу онлайн - в 4-й і в 1-й клас відповідно.
Тут пишуть, що дітей розшукують, а вони вчителів розшукували. В 4-му класі дали іншу вчительку, в 1-му незрозуміло чи вчительку взагалі (щось на кшталт педагог-організатор). Але діти і їх мама вмотивовані - старанно навчаються в українській школі.
Але не все так просто, як виявляється - відповідні служби в країні перебування (не пишу в якій, думаю так всюди) наполягають, щоб діти навчалися в школі. Те, що вони навчаються онлайн в українській школі, нікого там не цікавить, хоч сотню довідок надай.
От і пішла старша дитина до школи там, а малого якось вдалося не віддати через ± малий вік. Тепер дитина навчається в двох школах одночасно.

Складно, тому деякі на онлайн не виходять. Але це не їх власний вибір навчатися в двох закладах і тим паче не особисті проблеми. В кожній країні, як і в Україні, є служби, які перевіряють, щоб дитина відповідного віку навчалася в школі. А інакше - відповідальність для батьків. І де ж тут особисті проблеми, які вони, як ви кажете, ще й створили самостійно? Ну це так, риторичне питання…

1 Вподобання

Що за маячня?
Якщо люди обрали навчатись закордоном, то це їхнє рішення там жити і залишатись. Чому їх повинні атестувати в Україні? Правильне рішення - це поставити їм “неатестовано”, щоб потім здавали всі матеріали. Чи справедливо це по відношенню до тих, хто вчиться? Щоб потім такі люди з нульовим знанням перлись у наші вузи?

3 Вподобання

Повністю згодна, але в житті не завжди так виходить😔
Історія. У моєї знайомої половина дітей школи закордоном. Документи не забирають: тобто і закордоном в школу ходять, і тут на дистанційному ТИПУ вчаться. За І семестр ні одної оцінки у закордоників не було, не виходили на зв’язок. Тобто діти зі світлом, з кращими можливостями закрити предмет, аніж в Україні, і здати хоча б декілька робіт за півроку,- поплювали (вибачаюсь) на навчання. І головне мами кажуть:“ну він же там в школу ходить! Йому і так там важко! Вам що шкода закрити йому предмет? Ми маємо право вчитися в Україні.”
Тому керівництво прийняло принизливе для вчителя рішення– ставити усім, хто нічого не здав, 5-6. Неастестації не існує взагалі! Нижче ні у кого оцінки не було. За нічого-6. А потім мами з Польщі кричать “А мій знає на 10! Ви занизили, не маєте права.” Тоді вчитель сидить у вихідні і безкоштовно під Новий рік перевіряє знання учня, а там 2 бали забагато. Але у висновку вчитель все одно ставить 10 під напором керівництва і батьків за 0 знань. Так навіщо собі ускладнювати життя?
Краще хай вчителі не шукають собі проблем. Пройшли ті часи, коли було все чесно. Оцінювання учнів стало посміховиськом. Не знаєш нічого - 7. Вмієш писати-9. Написав дату, класна робота-12. Отакі відмінники зараз.
А потім приїдуть закордону і поступлять на бюджет, бо вони дуже “розумні” вивчились і їм атестати помалювали. Так що ще займуть бюджет і переплюнуть усіх дійсно розумних діток. Несправедливо, але ось таке життя. МОН і керівництво шкіл не захищають вчителів та інтереси освіти, а лише руйнують і принижують. Вже не раз таке зустрічалося.

4 Вподобання

Це деградація освіти, якщо чесно.

2 Вподобання

Ну ЗНО вони провалять, я надіюсь

1 Вподобання

Я б навіть краще сказала, що це повна д*па освіті😁 Це вже катастрофічна деградація)
Сподіваємося))Але так як ЗНО з кожним роком легшає і навіть уже формули з математики не треба вчити, бо дають одразу як шпаргалку, то може хтось і напише. Хоча, як кажуть: якщо з 2 класу до 11 не навчився таблиці множення, то навіть приблизно наугад не натюкає.

Ми з цим питанням возились два місяців, так як писала пані Оксана " батьки дзвонять з Польщі кажуть поставте вони ж у дві школи ходять ще й три мови вчать’’ я правда не розумію для чого їм ще три мови коли вони і свою толком не вміють розмовляти. Ми з учителями поставили батьків і дітей у рамки а саме: одночасно вони навчатись у двох школах не можуть отже є 2 варіанти: 1 перевести своїх дітей на екстернатну форму навчання і в кінці семестру здавати контрольну роботу за семестр і отримати оцінку. 2 відраховуємо за заявою батьків. І все ті хто хотіли як то кажуть одною жо на двох стільчиках сидіти обрали на якому краще їм сидіти, а батьки зрозуміли що на шару оцінок ніхто ставити не буде.

2 Вподобання

Як добре, що у вас вийшло поставити батьків на місце. Завдяки такому дружньому і згуртованому колективу можна побороти будь-яких халявщиків і свавілля👍

1 Вподобання

Так я з Вами згоден, але як важко було достукатись до батьків, вони свято вірять в те що вони завжди праві і вважають що вчителі перед ними мають на “ципочках” бігати, і як їхні двоюшніки забажають так воно і буде.

2 Вподобання

Важко не те слово. Вони вважають вчителів обслуговуючим персоналом. Ні поваги до професії, ні якоїсь вдячності чи пошани. Тільки вони “нещасні жертви булінгу” і як їм важко вчитися. Всі їм все зобов’язані, вони “розумні пупи цього світу”, їх діти “вундеркінди”, а вчителі ледарі, погано вчать, ще й погані оцінки ставлять. І з кожним роком все гірше: тупіші діти і нагліші їх батьки. Невідомо чим це все закінчиться, але те що це треба змінювати на вищому рівні,- це точно, бо скоро не залишиться ні вчителів, ні майбутньої розумної світлої нації.

2 Вподобання

Вся проблема заключається в тому що “ми вчимо дітей двоюшніків, а це ще важче ніж навчати самих двоюшніків”. Їхні батьки самі ледве закінчили школу і добилися чогось в житті а їхні діти себе ставлять на рівні з Богом і їм усе можна, їм усе дозволено. Якщо не буде змін то нашу освіту чекає крах, хоча освіта і тепер не в найкращому становищі, не грамотними людьми лекше керувати а ніж людьми які щось розуміють. Тому нашу освіту, медицину, знищують, і дуже прикро, що мало людей це розуміють.

2 Вподобання