Оцінювання досягнень учня під час дистанційної освіти

Доброго дня! Маю 2 питання стосовно дистанційної освіти:

  1. Викладаю у класі гуманітарного профілю, де мови 4 години на тиждень. Учень без поважної причини не був на жодному занятті 1 чверті (вересень-жовтень) і не здав жодної роботи, тобто перші дві тематичні - не атестований. Зараз із умовно 10 робіт здає одну, за що можу поставити 4 бали тематичної. Як потрібно розраховувати семестрову: оцінки ділити на кількість тематичних, тобто 4, чи наявних оцінок за тематичні, тобто 2?
  2. Учень, що знаходиться закордоном, не здав жодної роботи. Чи можу я відмовити приймати роботи заднім числом? Адже це несправедливо, оскільки всі інші діти класу мають у себе перевірені роботи і списати їх не проблема. Як я маю діяти в цій ситуації на законних підставах?
  1. Семестрове оцінювання здійснюється на підставі тематичних оцінок. Враховуються всі тематичні обов’язково; як правило, семестрова виводиться як середнє арифметичне тематичних оцінок. Не атестований - це 0 балів.
  2. Ви можете виставляти оцінки на власний розсуд.
1 Вподобання