Переведення з заочної форми на денну

Вітаю!
Маю питання, буду дуже вдячна за допомогу!

Ситуація наступна: на другому курсі за певними обставинами, я мала перевестися на заочну форму навчання.

Питання: після завершення першого семестру навчання на заочній формі другого курсу, чи можу я перевестись назад на денну форму того самого факультету на другий семестр другого курсу (не втрачаючи рік), склавши академ різницю?

Якщо так, що для цього необхідно?
Попередньо дякую за допомогу!

З заочної на денну неможливо перевестись.

Закону, який забороняє переведення з заочної на денну форму немає. Раніше програми денної і заочної форми могли істотно відрізнятись, зараз що там, що там потрібно мати мінімум 180 кредитів на бакалавраті і мінімум 90 на магістратурі, предмети ті самі, просто на заочці кредити більше здобуваються за рахунок годин самостійної роботи, а не лекцій і практик. Це я до чого, що наразі колосального розриву між програмою заочки і стаціонару немає, перевод можливий за згодою декана. І за наявності вільного місця в межах ліцензійного обсягу. Бо якщо наприклад обсяг на Вашу спеціальність 15, Ви пішли, а на Ваше місце прийшов хтось з академвідпустки чи перевівся з іншого закладу, Вам просто не буде місця, навіть на контракт.

2 Вподобання

Ні один ВНЗ з мені відомих не переводить з заочної на денну. Це з власного досвіду і досвіду друзів.
Нікому цей гемор не треба.

Не можу сказати за всі заклади, говоритиму за педагогічні. Раніше часто на стаціонарі була подвійна спеціальність “вчитель математики та фізики”, “вчитель англійської та німецької мови”, а на заочці лише “вчитель фізики”, “вчитель англійської мови”. В такій ситуації звісно перевестись на стаціонар з заочки було неможливо. Зараз програми уніфікують, тож можливості переводу більше.
Просто мало кому це потрібно, бо за стаціонар контракт платити вдвічі більше, та й заочники часто працюючі люди, яким вже немає часу і бажання відсиджувати щодня пари на стаціонарі. Але навчання на стаціонарі це відтермінування від армії, гадаю цього року в умовах воєнного стану, багато хто з хлопців-заочників захоче назад на стаціонар, тож прецедентів буде більше.

1 Вподобання

Я теж закінчувала пед., тому можу зі свого досвіду сказати, що у заочників відрізнялась навчальна програма. Наприклад, були обов’язкові предмети, а були ті, які ВНЗ насипав сам, щоб заповнити навчальний план. І через завантаженість певних викладачів або недовантаженість інших заочникам пропонувались до вивчення інші дисципліни. А ті, групи, що прийшли після нас на 1-2 курси пізніше, взагалі вивчали інші предмети або ті ж самі, що і ми, паралельно з нами. По типу “імідж педагога” (чи як цей предмет у нас називався) ми вчили на 3 курсі на потоці з студентами спеціалітету, ще якісь предмети вчили на 4 курсі з 2-курсниками нашої спеціальності. А потім у нас один викладач ся вженив і виїхав, то предмет, який він вичитав нам, інші групи не вивчали наступні роки.
І така система майже всюди.

Просто якщо дійсно були відмінності в програмах, то ж ще і академрізницю треба буде здавати.