Конфлікт між учнем і вчителем

. Конфлікт відбувся між молодою вчителькою музики і учнем 6-го класу Ігорем, важким, запальним хлопчиком із неблагополучної сім’ї, який не користується в класі авторитетом. Тривав урок музики, учителька оголосила оцінки за вікторину, проведену на минулому уроці. Ігорю здалося, що вчителька занизила йому оцінку. Він грубо обізвав її та вийшов із класу. Вчителька веліла переказати Ігорю, щоб до неї на урок він більше не приходив. Як установити нормальні взаємини між учнем і вчителем музики?

Знову дитячі питання! Що за педагоги у вас, якщо такий брєд питаєте на форумах? Цим питанням має займатись соціальний педагог, психолог і класний керівник.

2 Вподобання

По перше,молода вчителька не повинна була озвучувати оцінку . Передавати нічого не потрібно - доповідна на ім’я директора,якщо вважає,що права. І якщо чесно,мені подобаються важкі ,як кажуть,діти. З ними простіше домовитись . Чесно послав,а не пішов стучать тихенько.

Не знаю чого усі напали на просте запитання.
Особисто мені шкода молоду вчительку. Тільки прийшла в школу, ще ейфорія з університету не пройшла, а її ображає якесь малолітнє хамло. Якщо старі вчителі вже звикли до такого, то молодим дуже боляче літати в хмарах “дітки-янголятка”, й чути, як не за що, за заслужені оцінки покривають трьохетажним матом. Це вельми образливо й неприємно. Вчителька, звісно, не права, по молодості згаряче ляпнула, щоб більше не приходив на урок, бо образив її. Але з часом охолоне цей її запал, та буде вести себе як ні в чому не бувало.
Чого ніхто не каже, як погано повів себе учень? А знову за рибу гроші: десь там винна вчителька, а дитина лише бідненька емоційна нестабільна, їй треба допомога. Тут я згодна, що з такими дітьми має співпрацювати психолог та соц.педагог. Але не забувайте, що вони не всесильні. Багато випадків, коли психологи дають висновки по дитині, що вже потрібен психіатр, а шкільний психолог безсильний. Класний керівник хіба щось зможе зробити, окрім пальчиком показати “Айяйй не роби так більше”. (Навіть зараз пальчиком не можна помахати, бо “булінг” одразу) Що толку вішати усе на класного керівника? Ти паче то дитина з неблагополучної родини…Все. Нічого не поробиш.
Те що вчителька не мала права озвучувати оцінку, то наскільки мені відомо, це найбільш стосується НУШ. Старші класи 6+ ще можуть при згоді дітей озвучувати. Тим паче не у всіх школах ще започатковано це правило. Якщо діти не проти, батьки теж, то чому не можна? І, люди, це ж музика! Це вже найбільш легкий предмет у школі. Там усім від 9-12. Ті оцінки вікторини до одного місця, все одно будуть малювати усім 12. 6 років якось малювали ту музику учням. А те що дитина вікторину по музиці написала на погану оцінку, то хто йому лікар? Це дає право так психувати й ображати вчителя? Де його адекватне відношення до оцінок? Батьки звісно не навчать, молодша школа не впоралася з вихованням. Де усім улюблені психологи й соц.служби, які мали навчити оцінювання й аналізувати життєві ситуації, а не агресувати? Бо навіть усі вони не здатні повністю виправити це. Плюс до всього він з неблагополучної родини, то можна зрозуміти й прийняти той факт, не ображатися, що він не вихований й не комунікабельний. Та винити вчителя в його “непедагогічності”, знову ж таки, - брєд.
У вчителя музики не особливо є вибір. Або не звертати увагу на того учня й ставити йому гарні бали, перетерпіти, та не чіпати його. Або ж відмовитися від класу. Бо оці доповідні на ім’я директора, якщо адміністрація фігова,– нічого не допоможе. Дитину не навчать, не перевчать, не виховують, не подружишся з ним, якщо він сам не захоче, а уроки треба вести.
Може комусь і подобається працювати з важким дітьми, але те що дитина послала, ще не означає, що він чесний та не піде жалітися. Не з усіма можна домовитися. Не усі дітки йдуть на дружні поступки. Хлопцю може бути не досить обізвати вчительку. Приховану агресію та злопам’ятсво ще ніхто не відміняв. Тим паче по ситуації видно, що вельми різко змінився настрій: дізнався оцінку, нічого не обміркував, розізлився, обізвав, швидко вийшов з класу. Що було у того учня на думці, чого він так відреагував? Може не через оцінку, а через якісь свої думки чи переживання? Хтозна.
Якби він заплакав, або засмутився, або обізвав та сидів втикав в класі, не ходив більше на її уроки, бунт(не робив би нічого не уроці)–то одне. Дитина розхвилювалася за оцінку та образилася. А такі вибрики кажуть про серйозні емоційно психологічні порушення. Тим паче це вже підлітковий період, 6 клас. Якщо не лікувати, то може запросто почати кидатися з ножем в старших класах за образи. Ну це особисто мої спостереження, дивлячись на ситуацію. Можу й помилятися.
Відповідаючи наперед: мені дійсно шкода таких діток з психологічними травмами, але зараз, на жаль, держава не піклується про них в достатній кількості. А психологи, соц.працівники та, тим паче, класні керівники обмежені в своїх можливостях.
Тому лише почекати хай перебісяться обидва, та й вчителю обходити усі гострі кути.