Чи повинні учні 2 класу писати діагностичні роботи з англійської мови?

Чи повинні учні 2 класу писати діагностичні роботи з англійської мови?

Шо в цьому поганого? Оцінювання ж немає.

1 Вподобання

Іншомовна освіта входить в мовно-літературна галузь, для якої рекомендовано проводити діагностичні роботи. Тому - так.

1 Вподобання

диагностичні роботи ви проводите для себе, як вчителя, за якими самі оцінюєте свою успішність у подачі матеріалу, бачите свої помилки у методиці за результатами тестів і їх виправляєте у наступних розробках до уроків. Зазвичай, наша система навчання розрахована на те, щоб просто зібрати знання і нічого не робити з незнаннями. І вчителю чогось не соромно, що велика кількість незнань саме його помилки. У мене така вчителька після тестів бігає по батькам і розказуж, чого діти не догнали, замість того щоб проаналізувати свою роботу. Сама проанілузвати поки її хтось сторонній не оціне, а вона надує губки, що улізли у її діяльність бемпардонно. І виходить, що невчені батьки повинні вдома ще працювати репетитором, хоча сама вчителька отримує від них грощі, бо це факультатив.

так, для кого повинен бути цінним результат диагностичного тесту у 2 класі? ДЛЯ ВИТЕЛЯ. ане для дітей. вони ще не на тому рівні, щоб самостійно добавити до недолугого викладання вчителя потрібні знання. і не для батьків. Бо батьки не є у більшій своїй масі викладачами інозменої мови. так що, якщо у 2 класі у вчителя погані результати, то проблема явно у вчителю.