Чи може бути тематична оцінка 2 з фізики?

Як може бути в дитини 2 за тембал з фізики у 8 класі, якщо дитина була на всіх уроках, знає основи теоретичного матеріалу, формули, одиниці виміру величин і підготував проект по даній темі.

Тематична оцінка ставиться на основі поточних, за контрольну. Виводиться середнє арифметичне. Я ж не можу знати, які оцінки дитина мала протягом вивчення даної теми.

З поточними оцінками розібратися нелегко. Нема чіткого опитування. Є лише самостійна, написана на 4 і контрольна робота на 1. Але така успішність в половину класу. В половини класу тембал 2. Чи не може виникнути питання в якості надання освітніх послуг. І як можна знайти відповідь на такі питання.

Как то мало оценок. Одна контрольная и одна поточная. Что то Вы не договар вместе, или не все знаете. Ведь это информация от Вашего ребенка? Или Вы присутствовали на уроках?

За проект може бути і 9 б. А за контрольну роботу, за виконання домашніх завдань, за відповіді на уроці Які бали по темі??? Якщо самі 2 або 1, то може бути 3 бали за тему або 2.

Домашнього завдання практично не задають. Хіба, що прочитати параграф але теоретичний матеріал не опитують. Задачі дома розв’язують за бажанням… Контрольні пишуть погано… остання 1, та питання в тому, що на 1 пише майже половина класу.
Я розумію, що 2 може бути тембалом… але це проблема не 1 дитини а багаьох. Тому і виникає питання чи це можливо. І які мають бути дії вчителя, половина класу в якого отримала 2 за тем бал.

Зверніться з проблемою до керівництва закладу освіти.

Тематична оцінка учня є результатом його роботи.Якщо контрольна робота написана на 1, це означає, що дитина здала просто чистий листок. Ви повинні розібратись , в чому тут причина. Або не знає даного матеріалу, або дитина не розуміє важливості навчання . Тоді ви маєте провести бесіду з нею на цю тему. Можливо, тут є якийсь прихований конфлікт.Вам , напевно, потрібно зустрітися із вчителем і вислухати другу сторону.

2 Симпатії

Якщо, як Ви говорите, у половини класу такі вкрай низькі оцінки, то тут вже треба ставити питання про якість викладання (або його повної відсутності) і справедливості оцінювання знань.

Тут треба ставити питання не лише про якість викладання, а і про відношення учнів та їх батьків до навчання. У нас також є такий клас. Якщо та сама контрольна робота, припустимо також з фізики, і 7 завданнь у тестовій формі…4 - на вибір правильної відповіді (вибрати формулу, одиниці вимірювань, позначення фізичної величини -ЕЛЕМЕНТАРНЕ…) і 3 завдання - на розрахунок і введення правильної відповіді. І якщо на виконання роботи витрачено учнем 2 хвилини…і “нуль” отриманих балів. І так, він також у класі не один такий…(а третя частина). Та я за цей проміжок часу, мабуть, і прочитати не встиг би. А учень дав відповіді… То це про якість викладання…чи про ПОФІГІЗМ здобувача освіти? Причому, уроки проводяться, а не “скидаються у вайбер”. Крім того, БУТИ на уроці - це не означає, що хоч щось засвоїти. На основі усіх отриманих оцінок буде і тематична. Хіба є погані оцінки? Такого поняття нема. Усі вони - позитивні. І лише характеризують рівень отриманих знань. Такі можуть бути і річними. Кому мало - після отримання табелів домальовуйте які хочете самостійно…так часом хочеться сказати…

3 Симпатії