Скільки заробляють вчителі

Добрий день. Наразі я навчаюсь у 11 класі і не можу визначитися з вибором подальшого шляху. Серед майбунтіх професій я розглядаю і професію вчителя, однак постійно чую про те, що педагоги в Україні живуть край бідно. Тож задаю доволі особисте питання: скільки ви заробляєте за місяць, а також у якому місті та скільки років ви працюєте вчителем (і ще які предмети Ви викладаєте)?

Не стоит рассматривать профессию учителя с позиции зарплаты. Я 5 лет работал учителем информатики в школе (1996 - 2001), когда зарплаты были совсем мизерные. Позже устроился на предприятие и работаю инженером (системным администратором). Несмотря на то, что на ставку у учителя 18 часов в неделю (вместо 40 часов, как в любой другой организации) - в школу меня не заманить даже вдвое большей зарплатой. Бывшие коллеги иногда хвастают, что зарплата у них около 10-12.5 тыс. (у меня на должности ведущего инженера-системотехника зарплата на руки 7200 -7300), но в работать школе учителем совершенно не появляется желания.

1 Симпатія

Якщо Ви хочете все і зразу, то професія вчителя Вам цього не забезпечить. Але наразі уряд декларує наміри збільшити мінімалку вчителям до 4 прожиткових мінімумів. І наразі шанси на це, як на мене, великі. Зарплата вчителя великою мірою залежить від доплат: стаж роботи 5-30 %, кваліфікаційні категорії та звання (за кожну +10%), престижність 5-30%, класне керівництво 25 %, доплати за перевірку зошитів 10-15 % і т.д. Тобто заробляти більш менш пристойно Ви почнете через років 5. Але є багато миттєвих переваг: відпустка 56 днів та ще й літом, робочий день до 14-15 години, канікулярний період, коли вчитель може відпочити від занять, три вихідні на тиждень (при умові що попадете до адекватного директора). Коротше кажучи робота не з найгіпрших і є можливість зробити кар’єру. Тому не слухайте різних “системних адміністраторів”, яких задовільняє спокійна але малооплачувана робота.

1 Симпатія