Атестація вчителя,який викладає 2 предмети

Доброго вечора!З 2007 року я вчитель англійської мови.Цього року атестуюся на вищу категорію.У 2016 році мені додали години польської мови .У 2018 році я отримала диплом вчителя польської мови.Чи потрібно мені проходити цього року ще курси підвищення кваліфікації з польської мови до цьогорічної атестації ??? Дякую!

Упродовж 2017-2021 рр. Ви мали б хоча б один раз пройти курси з польської мови. Проте

  1. Здобуття першого (бакалаврського), другого (магістерського) рівня вищої освіти, третього (освітньо-наукового/освітньо-творчого) рівня або наукового рівня вищої освіти вперше або за іншою спеціальністю у межах професійної діяльності або галузі знань визнається як підвищення кваліфікації педагогічних або науково-педагогічних працівників.

Дякую за відповідь!У цей період(2017-2020р) я отримала диплом вчителя польської.З вашої відповіді,я розумію,що мені не потрібні курси,так?

На мою думку, так. А вже до наступної атестації

  1. У разі викладання декількох навчальних предметів (дисциплін) педагогічні та науково-педагогічні працівники самостійно обирають послідовність підвищення кваліфікації за певними напрямами у міжатестаційний період в межах загального обсягу (тривалості) підвищення кваліфікації, визначеного законодавством.

Щиро дякую за змістовну відповідь!!!

У 2018 році ваш диплом має бути зараховано як курси підвищення кваліфікації.

2 Вподобання

Скажіть будь ласка,якщо вчитель по диплому вчитель початкових класів.5 років назад була атестована на 1 кваліфікаційну категорію.Другий рік працює асистентом вчителя бо не було класу.Цього року має дві години мистецтва у початковій школі і працює далі асистентом вчителя.Чи можна їй атестуватись як вчитель початкових класів чи тільки як асистент вчителя?Допоможіть розібратись,дякую.

Атестуватися треба з обох посад.