Розклад уроків в школі

Якими повинні бути уроки іноземної мови в шкільному розкладі ?Можуть воно стояти 6-7 уроком ?Де можно дізнатися цю інформацію.Дякую

В Санітарному регламенті для закладів загальної середньої освіти.

Сьогодні теж запитувала про це. Прочитавши Санітарний регламент необхідної інформації там не знайшла. Можливо Ви відшукали документ, де вказано цю інформацію?

Іншого документа немає.

1 Вподобання

Перечитала ще методичні рекомендації щодо складання розкладу. Прямо, справді, ніде не написано про це, але, якщо вчитатись і проаналізувати окремі підпункти, то, думаю, всетаки є шанс довести завучу цю ідею неправомірності 7 уроків. Правильно я вважаю? (Я молодий спеціаліст не до кінця всі тонкощі поки розумію)…

Заступнику директора школи, який складає розклад уроків, потрібно враховувати, що навчальні предмети за ступенями склад****ності поділяють на чотири групи від найскладнішого до найлегшого, зокрема:

перша група — українська мова, російська мова, математика, біологія (10-11 класи), фізика (9-11 класи), іноземна мова;

друга група — природознавство, біологія (7-9 класи), фізична географія, фізика (7-8 класи), хімія, астрономія;

третя група — література, історія, суспільствознавство, економічна географія, креслення;

четверта група — трудове навчання, образотворче мистецтво, музичне мистецтво, фізична культура, основи здоров’я.

Зверніть увагу! При складанні розкладу уроків необхідно враховувати, те, що біоритмічний оптимум розумової працездатності припадає на 10-12 години. У цей час відзначається найбільша ефективність засвоєння матеріалу за найменших психофізіологічних витрат організму. Тому в розкладі уроків більш складні предмети для учнів основної та старшої школи потрібно ставити на 2-4-ий уроки.

Оцінюємо розклад уроків

Далі слід оцінити розклад уроків за ступенем складності предметів. Для цього можна використовувати методику, розроблену українськими науковцями Миколою Гребняком і Віктором Машиністовим. Відповідно до цієї методики, кожний навчальний предмет має свій ступінь складності, виражений у балах, зокрема:

геометрія — 6;

алгебра — 5,5;

іноземна мова — 5,4;

хімія — 5,3;

фізика — 5,2;

біологія — 3,6;

українська мова — 3,5;

українська література — 1,7;

історія — 1,7.

Додаток 7
до Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти
(пункт 1 розділу V)

Гігієнічні правила складання розкладу навчальних занять

Найвища активність розумової діяльності у дітей шкільного віку припадає на інтервал з 10 до 12-ої години. Цей час характеризується найбільшою ефективністю засвоєння матеріалу при найменших психофізичних затратах організму.

Навчальні заняття, що вимагають значного розумового напруження для учнів 1 - 4 класів, слід проводити на 2 - 3 навчальних заняттях, а для учнів 5 - 11(12) класів - на 2 - 4 навчальних заняттях.

Неоднакова розумова діяльність учнів і в різні дні навчального тижня: її рівень зростає до середини тижня і залишається низьким на початку (понеділок) і в кінці (п’ятниця) тижня.

Розподіл навчального навантаження протягом тижня встановлюють таким чином, щоб найбільший його обсяг припадав на вівторок, середу. На ці дні до розкладу закладу освіти вносять навчальні предмети, які потребують великого розумового напруження або ті, які не вимагають значного навантаження, але у більшій кількості, ніж в інші дні тижня.

Вивчення нового матеріалу, виконання завдань для підсумкового оцінювання найкраще проводити на II - IV навчальному занятті посеред тижня.

Навчальні предмети, які вимагають інтенсивної самопідготовки учнів у позанавчальний час, не повинні групуватися в один день у розкладі занять.

1 Вподобання