Оцінювання НУШ (Свідоцтво досягнень 5-6) згідно Держстандарту та його невідповідності!

Добрий вечір, шановні колеги! Маю цікаве запитання щодо оцінювання НУШівців, зокрема з Англійської мови 5-6 клас…
Як ви оцінюєте за 4 видами контролю, якщо в Держстандарті їх ТРИ ?!

Я щось пропустила?!

Хто і звідки вписав у Свідоцтво досягнень “Аудіювання, Говоріння, Письмо і Читання”, коли згідно груп загальних результатів навчання маємо такі:

  1. Сприймає усну інформації та письмові тексти іноземною мовою в умовах безпосереднього та опосередкованого міжкультурного спілкування

  2. Взаємодія з іншими особами в усній і письмовій формі та в режимі реального часу через засоби іноземної мови

  3. Надає інформацію, висловлює думки, почуття та ставлення іноземною мовою

Підкажіть, чи Ви як і раніше, записуєте до Класного журналу: дата ост.уроку+4 види контролів+І семестр?!

Те ж саме цікавить і щодо Свідоцтва досягнень…

P.S. взагалі-то я завуч і додатково викладаю англійську мову в 6 класі…минулого року все, як за шаблоном, питань не виникло (довірямо МОН), але от у цьому році 6 клас закінчує перший цикл Базової освіти (треба ж відповідати вимогам засвоєння знань), тож відкрила Держстандарт і вжахнулась - у Свідоцтві досягнень (яке надало МОН, як зразок ще минулого року) і Держстандарті зовсім різні формулювання, та й не тільки з іноземної мови…(((