Заповнення журналу НУШ 3,4 класи 2021-2022 навчальний рік

Підскажіть, будь ласка, чи потрібно в журналі записувати рівневе оцінювання за І семестр в 3,4 класах у 2021-2022 році. Наказ МОН 02.09.2020 року говорить, що потрібно і докладно розписує як це зробити.Наказ 13.07.2021 року розпливчасто говорить про підсумкове оцінювання та дає зразок заповнення журналу для 1,2 класів де оцінювання формувальне. Інструктивно-методичні рекомендації 22.09.2021 року говорять про семестрове і підсумкове оцінювання. Чи потрібно записувати в журнал рівні навченості учнів за І семестр у 3,4 класах НУШ? Дякую.

2 Вподобання
  1. Як ви розумієте рівневе оцінювання в 3-4 класі?
  2. Для оцінювання ви можете використати лише наказ 813. В ньому є щось про семестрове оцінювання?
  3. Де в методичних рекомендаціях щодо викладання навчальних предметів у 2021/2022 г.р. ви побачили семестрове оцінювання для початкових класів?
  4. Наказ МОН від 02.09.2020 не про оцінювання, зверніть на це увагу, він про ведення журналу. Змінилося оцінювання ( наказ 813), змінилося ведення класного журналу.
  5. Протягом навчального року в класних журналах 1 -4 класів з лівої сторони журналу записуються лише! дати ( ніяких рівнів, І семестр , назви робіт не пишеться), з правої - теми уроків. В класному журналі 1-4 класів фіксується лише підсумкове (річне) оцінювання, як і в свідоцтві досягнень ( теж один раз).
1 Вподобання

Дякую за відповідь. Все зрозуміло. Получається наказ 813 про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання призупинив дію наказу 1096 від 02.09.2020 року про заповнення класного журналу НУШ.

2 Вподобання

Виходить так, що журнал треба заповнювати відповідно до чинного наказу про оцінювання. Оскільки у нас немає семестрового оцінювання і дворазового заповнення свідоцтва досягнень, то ми не можемо писати в журналі семестрове оцінювання.

1 Вподобання

Якщо лист з темами у класному журналі закінчився то і дати разом з темами переносити на інший листок…а ті клітинки пропустити на попередньому листі.Так можна?

Так треба.
Розворот заповнюється до тих пір, поки є вільне місце на одній зі сторінок розвороту. Якщо одна з двох сторінок закінчилася, а інша лишилася з вільними рядками чи клітинками, то обов’язково заповнення починається на іншому розвороті. Неможливо записати дату на одному розвороті, а тему на іншому.

1 Вподобання

Скажіть, будь ласка, як ви розподілили сторінки журналу НУШ? В 1 класі Українська мова чи Навчання грамоти? Це читання і письмо разом чи окремі розвороти? Літературне читання є в 2-4 класах чи це Українська мова та читання в один і той же розворот писати, ніяких пояснень не знайшла…

У нас у 1 класі - Навчання грамоти (без поділу на окремі предмети), а в 2-4 класах - окремі предмети: Українська мова і Літературне читання. Можна продовжити інтеграцію і в 2 класі. А ось у 3-4 класі вже точно окремі предмети.
У типових освітніх програмах Савченко читаємо:




Що там у Шияна, шукайте. :smile:

2 Вподобання

Дуже дякую, якраз Савченко і цікавило!!

Підкажіть , будь ласка, коли заповнюємо у журналі облік навчальних досягнень за рік, праву сторінку (зміст) заповнюємо зі свідоцтва досягнень?

У зведеному обліку навчальних досягнень не пишемо нічого окрім рішення педагогічної ради про переведення на наступний рік навчання. Саме так має звучати рішення педради.
Більше ніяких записів

Якщо мова йде про річне оцінювання з кожного предмета, то так: у змісті( справа) пишемо і нумеруємо характеристики результатів навчання. Потім зліва проставляємо ці номери там, де дата, під номерами оцінюємо результат кожної дитини: 1-2 клас - галочка або нічого, 3-4 клас - рівні в кожної дитини з кожного предмета, якщо було прийнято педрадою рішення про рівневе оцінювання. Наказ 813. Там є роз’яснення і додатки

2 Вподобання

Доброго дня. Я правильно зрозуміла: якщо школа обрала рівневе оцінювання, то рівні виставляються з усіх предметів, зокрема і з мистецтва, фізичної культури?

З усіх, без виключення.

1 Вподобання

Добрий день! Цікавить таке питання: “Виставляючи підсумкове річне оцінювання в журналі потрібно починати запис з нового розвороту чи продовжувати на попередньому, якщо ще є вільні рядки?”

Як вважаєте за потрібне.

Добрий день! Як записати характеристики результатів навчання з ядс? Чи вказувати освітні галузі у змісті? Як бути з нумерацією?

Пишете список на окремій сторінці, берете всі освітні галузі, які входять в ЯДС, і записуєте по порядку, не виділяючи освітні галузі у змісті. Наприклад, ядс у 1 класі по Шияну буде 15 характеристик. Тобто нумерація від природничої до технологічної галузі по порядочку.

1 Вподобання

Дякую. В журналі 1 класу теж записуємо характеристики навчальної діяльності?

Так, обов’язково записуємо