Лінгвістична кодифікація. Галюцинації. Індуковане божевілля

Вітаю! Цікаво складаються обставини у так званій “ноосфері” останнім часом. Скажімо, усі ми знаємо що таке механічний рух з точки зору теоретичної фізики. Який зміст взагалі можна вкладати у це поняття? Очевидно, що якщо ми говоримо про теоретичну механіку, значить мова йде про інерційні системи (наділені масою - мірою інертності цих систем). Очевидно, що це поняття абсолютно фізичне. Що таке тоді рух в економічному сенсі? Або у фінансовому?
Розгляньмо інший випадок. Усе, що має відношення до рідин, це все відноситься до гідродинаміки, гідрології тощо. Знову ж таки, до фізики, до механіки суцільних середовищ. Що означає “топити фінансово”? Яким чином компанії можуть топитися фінансово? Що означає “топити”? Що означає “заливати” грошима економіку? Що означає “наводення” ринку товарами (інтуїтивно зрозуміло, однак це поняття тут не доречне з огляду на корінь слова).

Життя суспільства все більше залежить від псевдогалюцинацій. Лінгвістичної кодифікації, зрозуміла справа, для неадекватних людей не існує. Ці псевдогалюцинації частіше беруться із Росії. Саме там вигадують концепції розвитку і руху. Або, кажучи більш конкретними словами, галюцинують. Можуть говорити про “рух до комунізму” й іншу маячню. Саме тому я вживаю поняття псевдогалюцинацій, бо маячня частіше не пов’язана із реальністю. “Рух економіки”, “рух культури”, розвиток, еволюція… Я думаю, що більш абстрактний термін “маніфестація” був би більш доречним. Однак прагнення гуманітарних наук використовувати фізичні поняття… Воно значне. Ці терміни дуже часто звучать в рамках “образованія” (утворення чого? кисти? виразки?). Це все несерйозно. Під розвитком можна розуміти, наприклад, процес, описуваний моделлю Лотки-Вольтери, що досить характерно для живих істот. І це було б справедливо у деякій мірі - є хоча б диференціальні рівняння. Розвиватися - значить вбивати одних на користь інших в рамках певних галюцинацій, які галюцинують гуманітарії. Або, говорячи більш культурно, надавати речовину і енергію одним, а іншим не надавати через відповідні галюцинації концептуального типу.

Зрозуміло в цілому, про що говориться. Коли буде впроваджена наука, що буде займатися значеннями слів? І коли нарешті навчання буде змістовним? Що думаєте сприводу цього?