Електронний кабінет реєстрація

У меня при регистрации кабинета при переходе по ссылке из письма пишет Не коректне посилання для активації кабінету. Відсутній код активації. Что делать?

Можливо, пройшло більше часу, ніж одна година?
Спробуйте ще раз отримати лист з покликанням на активацію. Використайте опцію “Повторно надіслати лист активації”.

Мы же ещё не смогли зарегистрироваться, поэтому оно пишет Користувача з таким логіном не знайдено.

Технічні консультації з питань реєстрації електронних кабінетів та подання електронних заяв здійснює ДП «Інфоресурс» (з понеділка до пятниці з 09:00 до 18:00; у суботу і неділю з 09:00 до 15:00) за телефонами: +38 (044) 290-18-13; +38 (095) 281-13-54; +38 (067) 551-24-74; +38 (093) 342-38-63.

Також з питаннями щодо електронних кабінетів та подачі електронних заяв можна звертатись на електронну пошту vstup@inforesurs.gov.ua.

Если не заглядывать в почту и просто продолжать дальше по шагам регистрироваться, как оно запрашивает, то вообще ошибку П3.3.3 выбивает. Там в объяснениях ещё и свидетельство о рождении упоминается (

Помилка 3.3 .3.

Текст помилки: «Помилка при реєстрації: в ЄДЕБО відсутні дані, вказані в документі про ПЗСО та/або сертифікаті ЗНО. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до пункту інструкції П3.3.3».

В ЄДЕБО є картка особи з ПІБ та датою народження вступника. Разом з тим, картка не містить дані вказаних вступником документа про ПЗСО та сертифіката ЗНО. Вступник наполягає, що в його документах дійсні дані.

Порядок дій:

Як правило, у таких випадках в існуючій в ЄДЕБО картці особи наявне свідоцтво про народження або свідоцтво про БЗСО вступника. У вікні реєстрації електронного кабінету для підтвердження, що в ЄДЕБО вже наявна його картка особи, вступнику пропонується внести їх дані у формі «Додаткова інформація для ідентифікації» – у разі успішного результату вступник продовжує створення електронного кабінету.

Якщо дані не підтверджено – вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (vstup@inforesurs.gov.ua ) лист з темою: «Помилка при реєстрації П3.3.3».

До листа додаються: сканкопії (фото) свідоцтва/атестата про ПЗСО(з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката ЗНО (з ПІБ, номером, піном, роком видачі), а також сканкопію свідоцтва про народження або свідоцтва про базову загальну середню освіту (з ПІБ, серією, номером). Крім того, скріншот з помилкою.

За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє щодо можливості створення електронного кабінету.

Спасибо за ответы, уже эту информацию изучили, но пока ответ не найдет. Завтра буду звонить на линию. Подскажите, а где искать этого администратора которому нужно отправлять все эти документы по ошибкам.?

А свідоцтво про базову середню освіту це свідоцтво за 9 клас?

У нас по ссылке ошибка, может потому, что ребенок после 2 курса техникума (недоучившись) сдал ЗНО и хочет поступить в институт?

Саме так, свідоцтво про базову середню освіту - це свідоцтво за 9 клас.

А зачем его запрашивает?

Чи обов’язково сканувати фотографію для електронного кабінету? Можна її сфотографувати та обрізати й внести до електронного кабінету?

Якщо це виходить якісно, то які проблеми?

image

Тобто не обов’язково сканувати її на принтері?

Скорее всего, эта фотография, потом, будет впечатана в студенческий билет.
И сейчас вы можете подобрать ту фотографию, на которую вы и ваши однокашники будете смотреть следующие 4 года. :wink: