Що зробити, щоб мати можливість викладати фізику?

Доброго дня! За освітою я вчитель хімії, біології, екології та валеології. Стаж роботи- 7 років. У зв’язку з переїздом мушу змінити місце роботи. Але наявна лише посада вчителя фізики. Чи потрібно здобувати додаткову освіту, щоб зайняти цю вакантну посаду? Буду вдячна за будь-які поради)

Треба отримати другу вищу освіту за фахом “Пед освіта Фізика”, щоб наши діти отримували гідну освіту! Ви дивилися сьогодні конференцію з визначення порогу “склав/не склав” ЗНО по фізиці і математиці??? Раджу подивитися, щоб зрозуміти рівень освіти в Україні з точних предметів!

1 Вподобання

Пані Ірино, хімія - це теж точна наука! І за 7 років роботи мої діти на ЗНО не набирали менше 170 балів. Так що ваш коментар трішки образливий!

2 Вподобання

Пройдіть курси з фізики. Спробуєте потім атестуватися на категорії за п.3.26 Типового положення про атестацію.

2 Вподобання

Якщо я Вас образила, то я вибачаюсь.

Але…

Ви повинні розуміти , що викладаючи предмет фізику , потрібно не просто пройти там якісь курси чи ще щось, щоб мати змогу працевлаштування. Це майбутній рівень знань учнів. Це їхні долі.

Мій син закінчив ліцей , фізико-математичний клас. Напротязі 2х років він займався з репетиторами по математиці і фізиці. І скажу Вам відверто, що дякуючи репетиторам, не шкільному вчителю, а саме репетиторам (!!!), мій син має високий рівень знань.

І ще останнє…

Бувало мені дуже соромно, коли в шкільному чаті вчитель писав речення з помилками , які діти роблять в 5 класі…Я не на що не натякаю, але і таке буває. Тому ми, батьки, хочемо, щоб наших дітей не вчили вчителі після курсів.

Ще раз вибачайте, якщо щось не так.

p.s. Я русскоязычная и мне было сложно отвечать вам на украинском языке. Но из-за уважения к собеседнику, я перешла на ваш язык.

2 Вподобання

Пані Ірина, а як Ваші: Наши, На протязі, не на що? Дякую, що такі прискіпливі до мене, але не до себе!

2 Вподобання