Атестація після стажування за кордоном

Доброго вечора? Допоможіть, будь-ласка. Я вчитель англійської мови. Цього року хочу атестуватися позачергово. Остання атестація була 2018. Збираюся поїхати на стажування для освітян закордон. Питання: чи достатньо буде міжнародного сертифікату, як підтвердження підвищення кваліфікації чи потрібно проходити ще курси в університеті післядипломної освіти?

1 Вподобання

Справа в тому, що ліцензованими наразі є лише курси при ОІППО. Тільки такі курси визнаються на атестації. З нового року обіцяють в цьому плані зміни. Якщо коротко, то, якщо Ваш заклад визнає такі курси достатніми і кваліфікованими, то Ви можете і не проходити курси при ОІППО. Детальніше з новим Порядком підвищення кваліфікації можете ознайомитися тут
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/800-2019-п

1 Вподобання

Можливо документу про стажування за кордоном буде достатньо, але відповідно до п.26 зазначеного @Volodymyr1 нового Порядку підвищення кваліфікації, це визначається педагогічною радою закладу освіти.

Зокрема у п.26 зазначено, що:
Окремі види діяльності педагогічних та науково-педагогічних працівників (участь у програмах академічної мобільності, наукове стажування, самоосвіта, здобуття наукового ступеня, вищої освіти, а також участь у семінарах, практикумах, тренінгах, вебінарах, майстер-класах тощо), що провадилася поза межами плану підвищення кваліфікації закладу освіти, можуть бути визнані як підвищення кваліфікації відповідно до Порядку підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/800-2019-п.

Процедура зарахування окремих видів діяльності, їх результатів та обсяг підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти визначаються педагогічними (вченими) радами відповідних закладів освіти.

2 Вподобання

Приблизно так я і писав, тільки коротко

1 Вподобання