Атестація після стажування за кордоном

Доброго вечора? Допоможіть, будь-ласка. Я вчитель англійської мови. Цього року хочу атестуватися позачергово. Остання атестація була 2018. Збираюся поїхати на стажування для освітян закордон. Питання: чи достатньо буде міжнародного сертифікату, як підтвердження підвищення кваліфікації чи потрібно проходити ще курси в університеті післядипломної освіти?

1 Вподобання

Справа в тому, що ліцензованими наразі є лише курси при ОІППО. Тільки такі курси визнаються на атестації. З нового року обіцяють в цьому плані зміни. Якщо коротко, то, якщо Ваш заклад визнає такі курси достатніми і кваліфікованими, то Ви можете і не проходити курси при ОІППО. Детальніше з новим Порядком підвищення кваліфікації можете ознайомитися тут
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/800-2019-п

1 Вподобання

Можливо документу про стажування за кордоном буде достатньо, але відповідно до п.26 зазначеного @Volodymyr1 нового Порядку підвищення кваліфікації, це визначається педагогічною радою закладу освіти.

Зокрема у п.26 зазначено, що:
Окремі види діяльності педагогічних та науково-педагогічних працівників (участь у програмах академічної мобільності, наукове стажування, самоосвіта, здобуття наукового ступеня, вищої освіти, а також участь у семінарах, практикумах, тренінгах, вебінарах, майстер-класах тощо), що провадилася поза межами плану підвищення кваліфікації закладу освіти, можуть бути визнані як підвищення кваліфікації відповідно до Порядку підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/800-2019-п.

Процедура зарахування окремих видів діяльності, їх результатів та обсяг підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти визначаються педагогічними (вченими) радами відповідних закладів освіти.

2 Вподобання

Приблизно так я і писав, тільки коротко

1 Вподобання

Тут ще варто розуміти один момент: ОІППО не здадуться без бою. Це величезна розвинена структура, з великою кількістю штату. Вони будуть шукати шляхи в той чи інший спосіб зобов’язати проходження частини підвищення кваліфікації саме в них. Тому - поживемо, побачимо.

3 Вподобання

Дякую за розуміння та відповідь! Спробую, а там побачимо!

Дякую за відповідь! Розумієте, я ще можу визнати обов’язковість курсів, якщо йде мова про вчителів предметів не пов’язаних з іноземною. Але якщо я викладаю англійську, живу в селі, то мені, повірте, треба витратити приблизно однакову суму, або трішки меншу, щоб проїздити два тижні чи й більше в університет на курси, ніж поїхати у Фінляндію на стажування для освітян + школа англійської мови, про яке, я як вчитель, вже декілька років мрію. Крім того в 2018 році я закінчила другу вищу освіту ( за першою “перекоадач англійської та французької, викладач”, за другою - “вчитель англійської мови та літератури”). Навчалася через те, що відчувала постійний тиск з боку методистів райво та директора закладу з приводу “не вчительської освіти”.Можливо це можна зарахувати, як курси?

1 Вподобання

Диплом про вищу освіту прирівнюється до курсів про підвищення кваліфікації на 5 років, тож не переймайтесь.

Однак, як на мене, то атестуватися ви можете лише у 2020-2021 році, тобто через 2 роки після попередньої атестації, а попередня атестація у вас закінчилась у 2018 році.

1 Вподобання