1. Театр фізичного виховання М.Єфіменка.
Використання природних факторів, сюжетних занять, **гімнастики
2. Пісочна терапія.
Результативність використання: розвиток сенсорики, тактильно – кінетичної чутливості психічних процесів, с табілізація емоційного стану.
3.Танцювальна терапія. Дає дитині можливість самовиразитися, самореалізуватися, передавати свої емоції та почуття. Через танець дитина може повідомити інших про свої сподівання, наміри, переживання.
- Музикотерапія впливає на емоційну сферу дитини, на покращення вербальних і арифметичних здібностей, розвиток творчих процесів, стимулює процеси сприйняття та пам
5.Сміхотерапія. Результативність використання: сміх допомагає зняти стрес, підняти настрій, сприяє виділенню потрібних гормонів в організм, задіює м ’ язи обличчя дитини.
6. Нетрадиційні методи оздоровлення.
Загартування та зміцнення дитячого організму:
•Ходьба по соляних доріжках;
•Ходьба по масажних килимках;
•**Масаж
**7. Кольоротерапія.**Колір має живильну та цілющу силу. Це дає можливість стимулювати розумову діяльність, допомагає дітям розслабитись, сприяє профілактиці та корекції психічних та фізичних відхилень.
8.Анімалотерапі****я. Науковий метод лікування та профілактики захворювань, який ґрунтується на використанні різних можливостей тварин та їх образів.
Знімає стрес і нормалізує роботу нервової системи.
Сприяє гармонізації міжособистісних стосунків між людьми.
Реабілітує і допомагає відновити контакт індивіда з навколишнім світом.
Підвищує самооцінку й відчуття впевненості в собі.