Індивідуальна навчальна програма для учня з ЗПР

Вітаю!

Можливо, хтось має актуальний практичний досвід щодо тлумачення пункту 9 Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах:

Навчання у класах з інклюзивним навчанням здійснюється за типовими навчальними планами, програмами, підручниками та посібниками, рекомендованими МОН для загальноосвітніх навчальних закладів, у тому числі спеціальними підручниками.

Суть питання: сподіваюся, що відповідно до процитованого фрагмента можна спокійно складати індивідуальну навчальну програму для учня 1 класу з затримкою психічного розвитку (інклюзивне навчання) на основі тієї програми, за якою вчиться увесь клас.

Причиною певних сумнівів є давній досвід, коли для таких дітей доводилося шукати спеціальні програми. Пошук в Інтернеті показав наявність лише тих програм для дітей з особливими освітніми проблемами, які розроблені відповідно до Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами (2013) (а він, як відомо, розроблений на основі Державного стандарту початкової загальної освіти (2011), який ось-ось втратить чинність).

Буду вдячний за підтвердження або спростування.

P.S. Також трохи бентежить наказ МОН № 693 від 25.06.2018 Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти I ступеня для дітей з особливими освітніми потребами.

P.P.S. Наказ вже не бентежить, оскільки Типову освітню програму вводили в дію з 2018/2019 навчального року для 2 - 4 класів, а отже, це теж реалізація старого Держстандарту.