Аттестация учителя дефектолога в детском саду

Получила дипломы специалиста и магистра на дефектологическом факультете в 2013 году.
Учебный 2013-2014 год отработала в должности воспитателя в школе-интернате для умственно отсталых.
В начале 2015 года и до декабря 2016 работала воспитателем в обычном детском саду и подтверждала категорию специалист как воспитатель.
С декабря 2016 и по сегодняшний день работаю учителем- дефектологом в детском саду.
В прошлом учебном году я должна была проходить курсы и аттестоваться. Но на курсы, на которые я записалась, не набрали людей и без оповещения курсы отменили. Я не аттестовалась соответственно.

В этом учебном году мой методист утверждает, что я могу только подтвердить категорию специалист, а не аттестоваться на 2 категорию.

Так ли это?

Если я работаю уже три года, по своей специальности, и уже имею категорию специалиста.
Если можно, то с ссылками на закон

Прямого зобов’язання атестувати вас на другу категорію не має. Але зазвичай атестують без проблем на другу категорію. Мені цікаво інше: запитайте в методиста, чим вона керується, відмовляючи в атестації на другу категорію. Просто такого в Типовому положенні про атестацію педагогічних працівників немає. Окрім того

1.3. Метою атестації є стимулювання цілеспрямованого безперервного підвищення рівня професійної компетентності педагогічних працівників, росту їх професійної майстерності, розвитку творчої ініціативи, підвищення престижу й авторитету, забезпечення ефективності навчально-виховного процесу.

1.4. Основними принципами атестації є відкритість та колегіальність, гуманне та доброзичливе ставлення до педагогічного працівника, повнота, об’єктивність та системність оцінювання його педагогічної діяльності.
То де ж стимулювання і гуманне та доброзичливе ставлення до працівника з боку методиста?
Моя думка така: таким методистам не місце на таких посадах. Вони не допомагають, а замучують і принижують педагогічних працівників.

Дякую!