Інституційний аудит

Добрий день, колеги! У вересні 2020 року загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів має пройти плановий інституційний аудит. Цілком ймовірно, що засновник (районна рада) ще до початку нового 2020–2021 навчального року зможе реорганізувати її в заклад І–ІІ ступеня, адже перспективна кількість учнів у майбутніх 10-у (один учень) та 11-у (відсутні учні) класах не відповідатиме ст. 14, п. 2 Закону України “Про освіту”. Чи внесе це корективи в план проведення інституційних аудитів? Чого чекати в подібній ситуації? Буду щиро вдячна за будь-які відповіді.

Навіть якщо і зміниться назва закладу, це не скасує перевірку

Дякую! Чи існують нормативні документи, які регламентують точну кількість і час шкільної документації, що підлягають перевірці під час проведення інституційного аудиту?

Примірний перелік документів, що створюються під час діяльності закладів загальної середньої освіти, із зазначенням строків зберігання, наведено в додатку до листа-роз’яснення МОН України від 03.10.2018 № 1/9-596 щодо застосування окремих положень Інструкції з діловодства у закладах загальної середньої освіти.

Джерело: https://www.pedrada.com.ua/article/2487-primrniy-perelk-dokumentv-zakladu-zagalno-seredno-osvti