Чи можна продовжити роботу на посаді вчителя без атестації

Доброго дня! Я вчитель-пенсіонер, маю пройти атестацію у 2020 році. Якщо на момент атестації я не пройду підвищення кваліфікації, чи можуть мене проатестувати, якщо - ні, чи зможу я продовжити працювати вчителем? Які нормативні документи регламентують дане питання? Дякую.

1 Вподобання

Вам варто пройти курси, якщо хочете працювати. Курси - обов’язкова умова атестації. Комісія може прийняти рішення про невідповідність займаній посаді, а це звільнення.

Теоретично це можливо зробити.

Ви можете написати заяву на продовження строку дії попередньої атестації і проатестуватися у наступному році. До того часу будете отримувати зарплату за результатами діючої атестації.

Також можна звільнитися і влаштуватися знову, в такому випадку атестація буде діяти два роки.

Отже, варіанти є. Але не все залежить від працівника, має бути ще і бажання директора.

Тому краще проатестуватися і жити спокійно ще 5 років.

1 Вподобання

Для перенесення атестації на рік має бути вагома причина

Має бути причина, при цьому достатньо просто заяви, де буде записано “за сімейними обставинами”, або “погіршення стану здоров’я”. Підтверджувати це все копіями про смерть родичів, або довідкою з онкодиспансера не потрібно.

регламентується, зу про загальну сер освіту і положенням про атестацію, новим. по ньому багато ще запитань, навіть методисти не можуть витлумачити однаково. за тим, що нам начитали на курсах. мусите на момент атестації мати 30 год підвищення кваліфікації - вирішуєте педрадою що це - курси, семінари чи вебінари, але лише в ліцензованих закладах і з акредитованих курсів/вебінарів і т.п. і ще, невідповідність посаді - такої статті немає у КЗПП щодо звільнення працівника. нам юрист розтлумачив , що комісія має дорадчу функцію, тому рішення про звільнення лягає на керівника, хай він вам придумає, за якою ст вас звільнити. нам сказали так