Чи можно поступити на бюджетну форму навчання в той самий університет з якого відрахувався?

Я студент 1-го курсу, навчаюсь за контрактом. Чи можу я подати документи на вступ до іншої спеціальності в той самий університет, на бюджетну форму навчання?

Раздел 3, пункт 8
8. Особи, які навчаються у закладах вищої освіти, мають право на навчання одночасно за декількома освітніми програмами, а також у декількох закладах вищої освіти.
Не допускається одночасне навчання за двома чи більше спеціальностями (спеціалізаціями, предметними спеціальностями, освітніми програмами, рівнями, ступенями, формами здобуття освіти) за кошти державного або місцевого бюджетів, …

Оно?
Если коротко, то на бюджете можно учиться один раз, а на контракте одновременная учеба - не ограничивается.
И можно одновременно учиться на бюджете и на другой специальности - на контракте

1 Вподобання

але врахуйте, що не можна одночасно навчатись на двах стаціанарах. Якщо за однією спеціальністю Ви навчаєтесь на денній фонмі, мо на іншій можна лише заочно. оскільки контракт за заочною формою дешевший, то саме за контрактною спеціальністю Вам варто перевестись на заочну форму, ана бюджеті навчатись на денній формі

1 Вподобання