Надання відпустки у зв’язку з навчанням

Доброго дня. Я студентка 4-го курсу заочної форми навчання. Спеціальність : середня освіта (англійська мова і література). Також, я працюю в школі вчителем англійської мови. Орієнтовно, на початку червня 2022 р. буде захист дипломної (бакалаврської) роботи та атестація.

Чи маю я право на оплачувану відпустку на період підготовки бакалаврської роботи? І скільки триває оплачувана відпустка?

(Я навчаюсь в інстиуті приватної форми власності, але на період настановних занять та на період складання заліків і іспитів я кожного разу отримувала оплачувану відпустку. Почала працювати в школі після першого курсу, працюю вже третій рік.)

Дякую!

Звичайно, можете. Ви коли виклик на сесію брали, там у формі написано, що навчальна відпустка потрібна “…для складання екзаменаційної сесії, настановчої сесії, підготовки та захисту дипломної роботи/підготовки до державних іспитів, проходження виробничої практики…”, потрібне підкреслюється. На підготовку до підсумкової атестації магістерської чи бакалаврської дається 20-30 календарних днів. Оплачуватись воно має так само, як і відпустка по екзаменаційній сесії. Проблема може виникнути з боку роботодавця, якщо Ви вже двічі за рік були на сесіях, взяли 40 днів навчальної відпустки, а тепер ще хочете. Можуть не захотіти оплачувати відпустку( Тому низка студентів змушена готуватись до випускної атестації в вільний від роботи час, а на дату екзамену/захисту роботи брати “за свій рахунок”.
Але якщо прогорнете теми нижче, тут на форумі якась дівчина писала про успішний досвід отримання ледь не 90(?) чи 120 днів відпустки для написання дипломної роботи.

В 2019 г. в сенябре брал отпуск 5 дней (установочная сессия в магистратуре) и 20 дней в ноябре (лабораторно-экзаменационная), в 2020 г. в марте брал отпуск 20 дней (лабораторно-экзаменационная сессия), затем 3 дня в октябре (госэкзамен в магистратуре) и с 5 октября по 31 декабря - отпуск на подготовку магистерской работы. Всё оплачивалось.