Атестація вчителя укр.мови та літ, яка викладає музику

Доброго дня! Я вчитель укр.мови та літератури вищої категорії, “старший вчитель”. Атестувалася у 2015 році. Три роки тому я перейшла в іншу школу і годин укр.мови та літератури мені не дали. Зараз я викладаю музику. Чи можу я атестуватися як вчитель укр.мови та літ. без годин? Адміністрація наголошує на тому, що я повинна атестуватися як вчитель музики, бо зараз отримую зарплату як спеціаліст. В цьому році пройшла курси учителів укр.мови та літ. та музичного мистецтва. Чи не втрачу я категорії і чи розповсюджуються категорії з укр.мови та літ. на інші предмети, зокрема музику?

Категорія не втратиться.
Але це не головне.
Ви не можете атестуватися як вчитель української мови, бо у вас нема годин.
Ви маєте атестуватися як вчитель музичного мистецтва.
З дня прийняття на роботу і до моменту атестації вам мали платити по вищій категорії і званню, а не по спеціалісту, п.3.27 Типового положення про атестацію.
Оце головне. Порахуйте, скільки грошей ви втратили.

Якщо я в цьому році проатестуюся як вчитель музики чи маю я право претендувати на вищу категорію? Якщо мене не проатестували вчасно як вчителя укр.мови та літ. при атестації вчителя музики потрібно починати з 2 категорії?

Якщо ви відповідаєте критеріям , спеціаліста вищої категорії’’, то можна підтвердити вищу категорію, але не присвоювати їх по-новому, вона у вас на посаді вчителя вже є

Але ж мені пояснили, що я просрочила атестацію з мови, тому втратила розповсюдження категорії вищої на музику. Потрібно атестуватися на 2 категорію з музики, а коли проатестуюся з мови, то вища категорія розповсюдиться і на інші предмети. Так це?

І хто в тому винен? Неможливо перевести вчителя на нижчу оплату без рішення атестаційної комісії. Вам неправильно платять, неправильно пояснюють, просто дурять.
Пункт 3.30 прочитайте і покажіть адміністрації. Ніхто не може самовільно зняти категорію педагогічному працівнику, окрім рішення атестаційної комісії.