Помилка в заяві вступника, проте в кабінеті її немає

Доброго вечора! Я подала заяву до університетів і в перший день усе було гаразд, данні з мого кабінету та данні самої заяви співпадали. На жаль, наступного дня, я заходжу аби перевірити свої заяви на сайт - і бачу зміну у всіх заявах: бал атестату 10.9 в заяві, а в кабінеті- 11.1. Як це змінити? Це збій в системі? Що взагалі робити, адже конкурсний бал змінився?

А какой из этих баллов - правильный?

Поправьте меня, но мне кажется, вы не читали инструкцию на сайте.
image

Также в инструкции описано, что делать в подобных случаях.

Справа в тому що в перший день подання заяв усі заяви були з балом атестату -11.1, таким самим як я його розрахувала и ввела в своєму кабінеті (помилки точно не має). Проте вчора я заходжу на сайт і бачу в заявах замість 11.1 - 10.9.
Тобто система змінила мій бал? Чи як ?

В кабінеті бал стоїть правильний, його ніхто не змінював.

В одному університеті одна з заяв уже допущена до конкурсу. Що в такому випадку робити?

Насколько я помню, раньше ПК, куда абитуриент подавал свою первую заявку, должна была проверить средний балл аттестата по скану приложения и пересчитать его, при необходимости. Как сейчас - не знаю.
Но имеет смысл перезвонить в первую ПК и переспросить. Возможно они и пересчитали